Gå til innhold

Trusetråd:-)

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Men hvorfor kjøpe før du trenger?

Jeg kjøper ikke før jeg trenger. Jeg legger de nyeste trusene nederst og tar dem i bruk etterhvert når jeg kaster de gamle. Jeg kjøper gjerne noen om gangen og jeg har alltid mange nok truser til at det ikke gjør noe at klesvasken trekker ut. Jeg eier som regel imellom 20 og 30 truser og ville aldri finne på å ha flere i bruk.

Akkurat nå har jeg mange gamle som jeg kaster etterhvert som det kommer hull på dem. Derfor har jeg vært og kjøpt meg ti nye som ligger nederst. Når jeg oppdager at antall truser er lite kommer jeg til å kjøpe noen nye igjen.

Jeg kan ikke forstå at dette er vanskelig å forstå. Hvis jeg dør i morgen så ligger 10 nye truser som er vasket og klare for bruk. Jeg håper at det ikke blir det største problemet for barna mine.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

• Lillemus

3

• Maximia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Så du kaster klær, bare med den begrunnelse at du har kjøpt noe nytt? Får håpe du lar det gå til Fretex, da...

''Får håpe du lar det gå til Fretex, da...

''

Ville du kjøpt truser på Fretex?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe nye truser før man trenger det, og bare la de ligge i skuffen. Jeg har mange truser, de fleste er string fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel i, og det er det jeg synes ser finest ut under bukser, skjørt osv. Noen er helt hverdagslig, noen er søte og noen er sexy:-) Når en av mine truser begynner å se slitne ut, så kaster jeg de.

Jeg brukte string en periode,men nå har jeg gått tilbake til sloggi;-) Kjøper dem med blonder og føler meg sexy i dem. Vil helst ha hvite, men har alltid noen svarte også som jeg bruker når jeg har på meg svarte klær.

Gjest segunda
Skrevet

''

Jeg har aldri sett brukte truser til salg på Fretex, og jeg ville ikke kjøpt dem.

Jeg kaster aldri fem truser på engang for å kjøpe fem nye. Jeg bruker trusene til det er hull på dem og da går de i søpla. Dette er mest økonomisk.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøper ikke før jeg trenger. Jeg legger de nyeste trusene nederst og tar dem i bruk etterhvert når jeg kaster de gamle. Jeg kjøper gjerne noen om gangen og jeg har alltid mange nok truser til at det ikke gjør noe at klesvasken trekker ut. Jeg eier som regel imellom 20 og 30 truser og ville aldri finne på å ha flere i bruk.

Akkurat nå har jeg mange gamle som jeg kaster etterhvert som det kommer hull på dem. Derfor har jeg vært og kjøpt meg ti nye som ligger nederst. Når jeg oppdager at antall truser er lite kommer jeg til å kjøpe noen nye igjen.

Jeg kan ikke forstå at dette er vanskelig å forstå. Hvis jeg dør i morgen så ligger 10 nye truser som er vasket og klare for bruk. Jeg håper at det ikke blir det største problemet for barna mine.

Hehe, noe skal man jo diskutere!

Gjest segunda
Skrevet

''Klesvasken blir ikke styrt av trusene mine.

''

Ikke? Hehe.

Nei det ville vært katastrofe hvis jeg måtte støtt og stadig tenke på at nå fikk jeg sette på vaskemaskin for nå har jeg ikke flere truser;-) Det skjer aldri. Jeg sørger for å ha mange nok;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har aldri sett brukte truser til salg på Fretex, og jeg ville ikke kjøpt dem.

Jeg kaster aldri fem truser på engang for å kjøpe fem nye. Jeg bruker trusene til det er hull på dem og da går de i søpla. Dette er mest økonomisk.

''Jeg kaster aldri fem truser på engang for å kjøpe fem nye. ''

Jeg kan godt finne på å kaste fem på en gang, typisk har jeg en liten gjennomgang av skuffeinnholdet i mellom. Men løper ikke dermed og kjøper fem nye, jeg supplerer litt etterhvert som jeg synes det trengs, eller evt. om jeg kommer over noe fint eller gode tilbud.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg brukte string en periode,men nå har jeg gått tilbake til sloggi;-) Kjøper dem med blonder og føler meg sexy i dem. Vil helst ha hvite, men har alltid noen svarte også som jeg bruker når jeg har på meg svarte klær.

Ja je har hørt mange sverger til sloggi, men njaa.. nei jeg synes string er mer behagelig :) Mine venner synes jeg er litt rar der ;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O) ), eller hvis de ser slitne ut. Når jeg kjøper nye bruker jeg dem med en gang, som alt annet jeg kjøper. Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle :P

Gjest Elextra
Skrevet

Ja je har hørt mange sverger til sloggi, men njaa.. nei jeg synes string er mer behagelig :) Mine venner synes jeg er litt rar der ;)

Heller ikke begeistret for Sloggi, de er litt tantete og er dessuten litt tykke og stive i stoffet.

Om jeg først skal ha usexy komforttruser sverger jeg heller til Calida, som har hakket bedre kvalitet :-). Eller som sagt billige Pierre Robert, som dog ikke holder så lenge.

Gjest segunda
Skrevet

Hehe, noe skal man jo diskutere!

Ja jeg har fri til mandag, og synes det er deilig med sløve dager. Da er det greit med slike diskusjoner;-) Jeg er rett og slett lei av å diskutere religion, burka og slikt. Måtte derfor finne på noe til å diskutere.

Mary Poppins
Skrevet

''

Antar Ulvinnen siktet til følgene utsagn:

''Det gjør jeg med alt av klær: 5 plagg in = 5 plagg ut f eks.''

Der står de klær, ikke truser :)

Guriland nei hvem ville kjøpt truser på fretex!!

Gjest segunda
Skrevet

Heller ikke begeistret for Sloggi, de er litt tantete og er dessuten litt tykke og stive i stoffet.

Om jeg først skal ha usexy komforttruser sverger jeg heller til Calida, som har hakket bedre kvalitet :-). Eller som sagt billige Pierre Robert, som dog ikke holder så lenge.

Sloggi har mange tynne truser. Jeg bruker ikke de tykke. Jeg bruker Sloggi Romance med blonder som er veldig tynne. De er mest behagelige.

Skrevet

Jeg kjøper oftest undertøy når jeg er i utlandet. Calvin Klein og Victoria Secret. Det er undertøy med god passform og kvalitet. Holder i det uendelige med vask på 60 og 75 grader. Har helt sluttet med Lindex og HM. Hvis jeg kjøper truser her i Norge, går det i Bjørn Borg, Triumph og Esprit.

Jeg bestiller også fra utlandet hvis jeg mangler noe, men de holder i årevis, så det gjør jeg sjelden. Kaster de når de er slaskete, misfargede eller ekle flekker som ikke går bort.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja jeg har fri til mandag, og synes det er deilig med sløve dager. Da er det greit med slike diskusjoner;-) Jeg er rett og slett lei av å diskutere religion, burka og slikt. Måtte derfor finne på noe til å diskutere.

Det var du som sier andre har vanskelig for å forstå dine trusesorteringspreferanser (fint ord).

Det var imidlertid ikke snakk om vanskeligheter, heller diskusjonsvilje :-).

Gjest Elextra
Skrevet

Antar Ulvinnen siktet til følgene utsagn:

''Det gjør jeg med alt av klær: 5 plagg in = 5 plagg ut f eks.''

Der står de klær, ikke truser :)

Guriland nei hvem ville kjøpt truser på fretex!!

''Guriland nei hvem ville kjøpt truser på fretex!!

''

Ser for meg halvslitte Sloggi på billigsalgt! :D

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O) ), eller hvis de ser slitne ut. Når jeg kjøper nye bruker jeg dem med en gang, som alt annet jeg kjøper. Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle :P

Jeg bruker alltid opp tannkremen før jeg begynner på ny. Jeg klipper til og med opp tannkremtuba og renser den med tannbørsten. Dette har jeg gjort siden de periodene før i livet med mangel på penger. Dette er også miljøvennlig.

Sjampoflaskene vaskes grundig innvendig før jeg begynner på neste. Siden døtrene mine ikke er så nøye så tar jeg innimellom sjampoflaskene fra dem og bruker opp til siste dråpe.

Skrevet

Hvem selger Calida-truser.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''

Jeg kan trøste deg med at jeg hverken gir eller kjøper truser på Fretex. Jeg snakker om klær generelt, siden "enkelt og greit" fortalte at når hun kjøper nye klesplagg, så kaster hun samme antall klær. For mitt indre blikk så jeg for meg at hun kjøpte en shorts, og av den grunn måtte kaste en ballkjole ;-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kjøper oftest undertøy når jeg er i utlandet. Calvin Klein og Victoria Secret. Det er undertøy med god passform og kvalitet. Holder i det uendelige med vask på 60 og 75 grader. Har helt sluttet med Lindex og HM. Hvis jeg kjøper truser her i Norge, går det i Bjørn Borg, Triumph og Esprit.

Jeg bestiller også fra utlandet hvis jeg mangler noe, men de holder i årevis, så det gjør jeg sjelden. Kaster de når de er slaskete, misfargede eller ekle flekker som ikke går bort.

Jeg har kjøpt alle mine bher i Victoria Secret i New York de siste årene. Det har hendt at jeg har kjøpt truser der også.

Jeg kan selvfølgelig kaste en truse hvis det er ekle flekker, men vanligvis er de slitt slik at det kommer hull på dem. Samme med sokker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...