Gå til innhold

Trusetråd:-)

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

• Lillemus

3

• Maximia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O) ), eller hvis de ser slitne ut. Når jeg kjøper nye bruker jeg dem med en gang, som alt annet jeg kjøper. Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle :P

''Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O)''

Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet!

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg kaster aldri fem truser på engang for å kjøpe fem nye. ''

Jeg kan godt finne på å kaste fem på en gang, typisk har jeg en liten gjennomgang av skuffeinnholdet i mellom. Men løper ikke dermed og kjøper fem nye, jeg supplerer litt etterhvert som jeg synes det trengs, eller evt. om jeg kommer over noe fint eller gode tilbud.

Jeg kaster alltid truser og sokker når jeg ser at nå er de blitt utslitt, og da bare en om gangen. Jeg kaster aldri rent undertøy rett fra skapet. De blir kastet da jeg tar det av og ser at nå er det ikke mer igjen.

Gjest segunda
Skrevet

Det var du som sier andre har vanskelig for å forstå dine trusesorteringspreferanser (fint ord).

Det var imidlertid ikke snakk om vanskeligheter, heller diskusjonsvilje :-).

hehe;-) Jeg forstår ikke helt hva du mener med diskusjonsvilje????

Skrevet

Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O) ), eller hvis de ser slitne ut. Når jeg kjøper nye bruker jeg dem med en gang, som alt annet jeg kjøper. Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle :P

"Ser slitne ut". Jeg leste altså "ser SULTNE ut" og hjernen gikk over i rulletekstmodus i to sekunder her. *skratter*

Gjest segunda
Skrevet

"Ser slitne ut". Jeg leste altså "ser SULTNE ut" og hjernen gikk over i rulletekstmodus i to sekunder her. *skratter*

Ja hvis hundene hadde sett sultne ut og da blir trusene kastet;-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker alltid opp tannkremen før jeg begynner på ny. Jeg klipper til og med opp tannkremtuba og renser den med tannbørsten. Dette har jeg gjort siden de periodene før i livet med mangel på penger. Dette er også miljøvennlig.

Sjampoflaskene vaskes grundig innvendig før jeg begynner på neste. Siden døtrene mine ikke er så nøye så tar jeg innimellom sjampoflaskene fra dem og bruker opp til siste dråpe.

Vasker sjampoflaska for å få med deg alt? Jøss. Jeg kaster den når innholdet ikke kommer lett ut lenger jeg. Men sånn er jeg med alt av produkter. Er for utålmodig til å bruke det opp før jeg begynner på ny.

Gjest Elextra
Skrevet

hehe;-) Jeg forstår ikke helt hva du mener med diskusjonsvilje????

''diskusjonsvilje''

Vilje til å debattere selv de mest uvesentlige forskjeller i måter å gjøre ting.

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg kaster trusene hvis det plutselig har blitt hull (har hund ;O)''

Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet!

Uff, det var ikke sånn ment :P

Han liker å stjele truser fra snora. Hehe

Skrevet

Sloggi har mange tynne truser. Jeg bruker ikke de tykke. Jeg bruker Sloggi Romance med blonder som er veldig tynne. De er mest behagelige.

Sloggi Romance i det nye stoffet, syntetisk synes jeg er ekkel...klamt. Liker best de i bomull, men dem har jeg ikke sett på lenge...

Gjest ingen nick
Skrevet

Jeg kan umulig ta alle truser i bruk med engang i tilfelle jeg skulle dø.

Da trenger du ikke truser!

Skrevet

Jeg bruker alltid opp tannkremen før jeg begynner på ny. Jeg klipper til og med opp tannkremtuba og renser den med tannbørsten. Dette har jeg gjort siden de periodene før i livet med mangel på penger. Dette er også miljøvennlig.

Sjampoflaskene vaskes grundig innvendig før jeg begynner på neste. Siden døtrene mine ikke er så nøye så tar jeg innimellom sjampoflaskene fra dem og bruker opp til siste dråpe.

Jeg setter shampoflaskene opp-ned når det er lite igjen, da får man med seg det meste...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg setter shampoflaskene opp-ned når det er lite igjen, da får man med seg det meste...

Det gjør jeg og.

I et knipetak (tom flaske og ingen ny) kan det hende jeg skyller ut av flasken for å få vasket håret.

candyqueen_83
Skrevet

LOL!

Skrevet

''Jeg setter shampoflaskene opp-ned når det er lite igjen, da får man med seg det meste...''

Det gjør jeg også. :o) Når det gjelder balsam så vanner jeg ofte ut den siste slanten for å få med alt og den funker like fint allikevel.

Skrevet

''Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle''

FYYY!!!

;-)

candyqueen_83
Skrevet

''Kjøper jeg ny tannkrem åpner jeg den med en gang i stedet for å bruke opp den gamle''

FYYY!!!

;-)

Det skal sies at samboeren bruker opp de gamle restene da ;O))

Skrevet

Heller ikke begeistret for Sloggi, de er litt tantete og er dessuten litt tykke og stive i stoffet.

Om jeg først skal ha usexy komforttruser sverger jeg heller til Calida, som har hakket bedre kvalitet :-). Eller som sagt billige Pierre Robert, som dog ikke holder så lenge.

''Heller ikke begeistret for Sloggi, de er litt tantete og er dessuten litt tykke og stive i stoffet.''

Det finnes maaaaaange ulike Sloggi-modeller og det er slett ikke alle som er tykke og stive! Jeg har flere som er tynne og fine med en søt blondekant øverst. :o)

Skrevet

Nei det ville vært katastrofe hvis jeg måtte støtt og stadig tenke på at nå fikk jeg sette på vaskemaskin for nå har jeg ikke flere truser;-) Det skjer aldri. Jeg sørger for å ha mange nok;-)

''Nei det ville vært katastrofe hvis jeg måtte støtt og stadig tenke på at nå fikk jeg sette på vaskemaskin for nå har jeg ikke flere truser;-)''

Det hender rett som det er her! :-D Da jeg forleden dag uttrykte at nå måtte jeg vaske klær for jeg hadde nesten ingen truser igjen i skuffen mente min kjære at da kunne jeg jo bare gå uten. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...