AAA Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Arkeolog. :-) Jeg er enda litt sur fordi jeg ikke ble det. Alternativt jurist. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg har blitt det jeg hadde lyst til å bli og trives veldig med det (siviløkonom og jobber i en veldig spennende bransje) Ellers vurderte jeg sterkt lege yrke da jeg skulle velge studie, og selv om det hadde vært kjempe spennende det også, så tror jeg at jeg passer bedre til å jobbe med det jeg driver med nå. Da jeg var yngre var drømmen å bli skuespiller:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg har blitt det jeg hadde lyst til å bli og trives veldig med det (siviløkonom og jobber i en veldig spennende bransje) Ellers vurderte jeg sterkt lege yrke da jeg skulle velge studie, og selv om det hadde vært kjempe spennende det også, så tror jeg at jeg passer bedre til å jobbe med det jeg driver med nå. Da jeg var yngre var drømmen å bli skuespiller:) ''Jeg har blitt det jeg hadde lyst til å bli og trives veldig med det (siviløkonom og jobber i en veldig spennende bransje)'' Hmm jeg vet ikke helt hvorfor jeg fikk med en haug med tall og diverse med i den setningen der. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 ''Jeg har blitt det jeg hadde lyst til å bli og trives veldig med det (siviløkonom og jobber i en veldig spennende bransje)'' Hmm jeg vet ikke helt hvorfor jeg fikk med en haug med tall og diverse med i den setningen der. ''Hmm jeg vet ikke helt hvorfor jeg fikk med en haug med tall og diverse med i den setningen der.'' Og du er økonom? ;P 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Rentist Da jeg var barn/ungdom var drømmen å bli pilot. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Rentist Da jeg var barn/ungdom var drømmen å bli pilot. Rentist, er det en avart av dentist? Eller mener du rentenist? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Historieprofessor:-) Jeg tenker også mange ganger at om jeg hadde studert akkurat det jeg ønsket der og da, skulle det vært historie. Var veldig interessert i det på den tiden, men min store skrekk var å "ende opp" som lærer, og jeg så ingen særlig andre karrieremuligheter den veien. Kanskje jeg burde reist til USA, tatt en bachelor i historie og bygget på en mer "fornuftig" (sic) utdannelse etterpå? :-). Nå har man jo større mulighet til å bygge utdannelser på den måten også her. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Rentist, er det en avart av dentist? Eller mener du rentenist? Wow,- heter det rentenist? Det var da et veldig påbygget ord - i forhold til hav jeg trodde det het... Jaja,- så lærte jeg noe i dag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.