Gå til innhold

Fantastisk!

Anbefalte innlegg

Gjest saphira
Skrevet

Fantastisk at noen klarer å engasjere seg noe så inn i hampen når det kommer til enkelte innlegg! Helt utrolig!

Hehe - jeg er faktisk imponert over dette engasjementet! Jøss altså... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser de faste klager over at det er stille her om dagen.

Føler du det også sånn? ;)

Jeg synes det ser ut til å være et helvetes liv her. Mulig jeg er dårlig vant. ;)

Gjest saphira
Skrevet

Jeg ser de faste klager over at det er stille her om dagen.

Føler du det også sånn? ;)

Jeg synes det ser ut til å være et helvetes liv her. Mulig jeg er dårlig vant. ;)

Jeg er jo ikke fast her inne, så jeg aner ikke hva som er vanlig, altså... Det jeg derimot legger merke til er jo at folk (de som angivelig er her til vanlig) faen meg nesten går av skaftet for den minste lille ting... Det er litt morsomt, egentlig. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er jo ikke fast her inne, så jeg aner ikke hva som er vanlig, altså... Det jeg derimot legger merke til er jo at folk (de som angivelig er her til vanlig) faen meg nesten går av skaftet for den minste lille ting... Det er litt morsomt, egentlig. :-)

Vi har nok gått alt for lite av skaftet de siste 3-4 årene. Derfor synes dette nå unormalt. Men det er nok ikke det. Etter hva jeg husker er det normalen. ;)

Jeg er derimot en engel, og har ikke krangla så mye som en eneste gang iløpet av de ukene jeg nå har skrevet her. :)

Gjest saphira
Skrevet

Vi har nok gått alt for lite av skaftet de siste 3-4 årene. Derfor synes dette nå unormalt. Men det er nok ikke det. Etter hva jeg husker er det normalen. ;)

Jeg er derimot en engel, og har ikke krangla så mye som en eneste gang iløpet av de ukene jeg nå har skrevet her. :)

Jeg er også en engel. ;0)

Gjest solfryd
Skrevet

Det er nok en grunn til at folk blir så engasjert, og den grunnen er Sør. Han lar seg erte og erter selv på seg gråstein, haha

Gjest utrolig
Skrevet

Det er nok en grunn til at folk blir så engasjert, og den grunnen er Sør. Han lar seg erte og erter selv på seg gråstein, haha

han elsker oppmerksomhet

Skrevet

At jeg svarer betyr ikke at jeg lar meg erte eller provosere.

Utover det så presterte du å skrive om "Sør" i et innlegg nedenfor.

Gjest mosegaard
Skrevet

''At jeg svarer betyr ikke at jeg lar meg erte eller provosere.''

*LOL*

Gjest solfryd
Skrevet

''Utover det så presterte du å skrive om "Sør" i et innlegg nedenfor.''

Javel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er også en engel. ;0)

Det er sant. :)

Persille1365381127
Skrevet

For mye kaffe mocca gjør deg til en kjerring ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

:knegg:

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hysj! Enkelte pinlige detaljer er kun for få utvalgte.

Gjest lei av sør
Skrevet

da må du slutte å rope...

Skrevet

*plystrer*

Persille1365381127
Skrevet

Nuvel, jeg foreslo bare en mulig grunn til at du ikke er kranglete - jeg sa ikke noe om det var sant eller ikke ;)

Når det er sagt; kjerringer er vel mer kranglete enn folk flest, det er prinsesser som ikke krangler. De drikker ikke kaffe. De drikker kamomille-te :P

Skrevet

Der sa du det ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nuvel, jeg foreslo bare en mulig grunn til at du ikke er kranglete - jeg sa ikke noe om det var sant eller ikke ;)

Når det er sagt; kjerringer er vel mer kranglete enn folk flest, det er prinsesser som ikke krangler. De drikker ikke kaffe. De drikker kamomille-te :P

Åh, jeg er svært glad i kølsvart kaffe. Handler kun gourmetkaffe på Kaffebrenneriet, og jo sortere jo bedre.

Men det er jo en del melk i Mocca-kaffen, så det kan være at jeg utvikler ... brystmelk eller så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...