Gå til innhold

Fantastisk!

Anbefalte innlegg

Gjest saphira
Skrevet

Åh, jeg er svært glad i kølsvart kaffe. Handler kun gourmetkaffe på Kaffebrenneriet, og jo sortere jo bedre.

Men det er jo en del melk i Mocca-kaffen, så det kan være at jeg utvikler ... brystmelk eller så.

Dust... Brystmelk du liksom! Herrejessu... du aner ikke hva du snakker om en gang...hehe....huff, altså... ;0)

Persille1365381127
Skrevet

Åh, jeg er svært glad i kølsvart kaffe. Handler kun gourmetkaffe på Kaffebrenneriet, og jo sortere jo bedre.

Men det er jo en del melk i Mocca-kaffen, så det kan være at jeg utvikler ... brystmelk eller så.

Hm. Kanskje du ville kledd brystmelk? Er ikke du en del i Thailand? Der kan man jo selge alle mulige slags attraksjoner, så det kan kanskje finansiere reisene dine?

Nuvel, jeg synes det er helt ok når du krangler (vi er sjelden på motsatt side), men du er ganske ok når du forholder deg i ro også. Jeg holdt nesten på å hjerteinfarkt da du var enig med Sør her om dagen, men det gikk over det også. Må være sommervarmen, den slår oss ut :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dust... Brystmelk du liksom! Herrejessu... du aner ikke hva du snakker om en gang...hehe....huff, altså... ;0)

Godt å høre. Da vil jeg tro jeg også i framtiden kan kose meg med en dobbel Mocca. Det er gode greier. :)

Og til Persille som mener jeg bør begynne å eksportere egen brystmelk til Thailand: Det var faktisk i Thailand jeg fikk sansen for Mocca. Den sorte kaffen der er mildt sagt nitrist, og jeg ble derfor nødt til å utvide mitt reportoar. Det står tross alt ikke på gode kaffebarer i Thailand.

Men der foretrekker jeg den som iskaffe. :)

Skrevet

Godt å høre. Da vil jeg tro jeg også i framtiden kan kose meg med en dobbel Mocca. Det er gode greier. :)

Og til Persille som mener jeg bør begynne å eksportere egen brystmelk til Thailand: Det var faktisk i Thailand jeg fikk sansen for Mocca. Den sorte kaffen der er mildt sagt nitrist, og jeg ble derfor nødt til å utvide mitt reportoar. Det står tross alt ikke på gode kaffebarer i Thailand.

Men der foretrekker jeg den som iskaffe. :)

Kaffe i Thailand er stort sett triste og dyre greier, som ofte koster mer enn selve hovedretten. Man vet det er triste saker når Nescafé er bedre enn alternativet!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kaffe i Thailand er stort sett triste og dyre greier, som ofte koster mer enn selve hovedretten. Man vet det er triste saker når Nescafé er bedre enn alternativet!

Med vennlig hilsen

Jepp, jeg mener å huske at en kaffe av Mocca-typen koster 15-20 kroner. Det står absolutt ikke i forhold til middagsprisene.

På Starbucks, som for øvrig selger ræva kaffe, er det nesten dobbelt så dyrt (mener å huske det kostet ca. 150 baht), så her snakker vi faktisk norske priser (på Kaffebrenneriet koster en dobbelt Mocca, og dette er den dyreste kaffen de selger, 38 kroner).

Men jeg må ha kaffe, og jeg har til nå ikke funnet sort kaffe i Thailand som det går an å nyte, så da blir det ismocca - som faktisk er særdeles godt i varmen, så sant man finner en god kaffebar. :)

Skrevet

Jepp, jeg mener å huske at en kaffe av Mocca-typen koster 15-20 kroner. Det står absolutt ikke i forhold til middagsprisene.

På Starbucks, som for øvrig selger ræva kaffe, er det nesten dobbelt så dyrt (mener å huske det kostet ca. 150 baht), så her snakker vi faktisk norske priser (på Kaffebrenneriet koster en dobbelt Mocca, og dette er den dyreste kaffen de selger, 38 kroner).

Men jeg må ha kaffe, og jeg har til nå ikke funnet sort kaffe i Thailand som det går an å nyte, så da blir det ismocca - som faktisk er særdeles godt i varmen, så sant man finner en god kaffebar. :)

Jeg mar måtte ty til pulverkaffe, og bokser med iskaffe, i desperasjon. :-(

Et samfunn i forfall, eller noe!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mar måtte ty til pulverkaffe, og bokser med iskaffe, i desperasjon. :-(

Et samfunn i forfall, eller noe!

Med vennlig hilsen

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke klarer å lage svart kaffe i det landet der, nei. Selv ordentlig vin vet jeg at de importerer mange steder. De burde klare å importere skikkelig kaffe også.

Gjest mimremimre
Skrevet

Jeg ser de faste klager over at det er stille her om dagen.

Føler du det også sånn? ;)

Jeg synes det ser ut til å være et helvetes liv her. Mulig jeg er dårlig vant. ;)

I gamle dager var det en som kalte seg "Mr. Kahn" her inne. Da var det liv her!! Tror du husker han, SDD ;)

Skrevet

I gamle dager var det en som kalte seg "Mr. Kahn" her inne. Da var det liv her!! Tror du husker han, SDD ;)

T.o.m.jeg husker Mr.Kahn :) Tror jeg hadde noen heftige diskusjoner med ham sånn rundt 2004...

Men da hadde jeg et annet nick.

Skrevet

T.o.m.jeg husker Mr.Kahn :) Tror jeg hadde noen heftige diskusjoner med ham sånn rundt 2004...

Men da hadde jeg et annet nick.

Det var forum for Livssyn og etikk som var Mr.Kahns favoritt-tumleplass. Men det forumet finnes ikke lenger.

Skrevet

Det var forum for Livssyn og etikk som var Mr.Kahns favoritt-tumleplass. Men det forumet finnes ikke lenger.

Ja jeg husker det ble lagt ned i den tida. Like greit. Nå kan vi tumle rundt på Åpent isteden, og begrense debatten til en nogenlunde sivilisert tone...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...