Gå til innhold

Legen sjekke endetarmen når man har mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest mensen
Skrevet

Et utrolig dumt spørsmål, men jeg har legetime imorgen pga. blødninger fra endetarm etter fødsel. Antagelig hemoroider jeg har hatt hele tida, men vil at legen skal dobbeltsjekke. Så fikk jeg selvfølgelig tilbake mensen idag og lurte på om legen gidder å sjekke endetarmen når man samtidig har mensen (har tampong i), eller om jeg bør avbestille timen? Har andre ting jeg skal ta opp også og de haster litt..

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Kortversjon: Ingen grunn til å avbestille timen :-)

Skrevet

Dette er sikkert leger veldig vant med. No problem. Bare han ikke ber deg om å ta av BHèn når du skal måle blodtrykket, det må du ikke gjøre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du avbestiller uansett ikke siden du har andre ting du vil ta opp.

Så sier du bare i fra at du har mensen og inne en tampong. Jeg tror ikke det har noe å si. Jeg har vært inne til grundigere sjekk av endetarm og tykktarm, ingen har nevnt noe om at jeg ikke kunne ha tampong.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...