Gjest segunda Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Klokka er fem og jeg har tatt meg et glass vin allerede;-) Jeg har fri til mandag og har tenkt å sløve og nyte det. De som sier at man ikke kan nyte alkohol unntatt fredager og lørdager bør gå og legge se;-) I morgen har jeg tenkt å kjøre til Sverige for å kjøpe mer vin;-) 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Problemet er ikke ett glass vin en torsdag, men det kan bli et problem for deg hvis du dukker for dypt ned i flaska. Det skjer litt for ofte, ikke sant? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Problemet er ikke ett glass vin en torsdag, men det kan bli et problem for deg hvis du dukker for dypt ned i flaska. Det skjer litt for ofte, ikke sant? Joda jeg er hele tiden dypt nede i flaska;-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Joda jeg er hele tiden dypt nede i flaska;-) Trives du der? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Trives du der? Jeg trives alle steder. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg trives alle steder. I dag er det fredag. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 I dag er det fredag. Ja det er logisk siden det var torsdag i går;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.