Gå til innhold

Hevder hardnakket at de ikke er rasister

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Myndighetene tok fra Heath og Deborah Campbell barna i januar 2009. bakgrunnen skal være at foreldrene ikke blir ansett som skikket til å ta tilstrekkelig godt vare på barna.

En måned tidligere hadde familien vakt oppmerksomhet da et supermarked nektet å pynte en bursdagskake til sønnen deres, Adolf Hitler Campbell.

De andre barna bærer for øvrig navnene JoyceLynn Aryan Nation Campbell og Honszlynn Hinler Jeannie Campbell. Sistnevnte etter Heinrich Himmler. ''

''Ifølge avisen NY Daily News har Campbell paret svastikaer i alle hjemmets rom og Heath brukermilitærstøvler som skal ha tilhørt en tysk soldat. Han hevder også at en slektning var medlem av Hitlers livvaktstyrke.

Likevel hevder paret hardnakket at de ikke er rasister, men at de ikke har noe til overs for sammenblanding av rasene.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2010/08/05/nyheter/utenriks/heath_campbell/nazisme/12849760/

Så betryggende at de ikke er rasister!

Gjest segunda
Skrevet

Dette handler om gale mennesker og dem finnes det nok av. Hvorvidt de hevder at de ikke er rasister eller at de er gjenfødt Buddha eller Kristus har ikke mye å si når galskapen er så åpenbar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har sett noen dokumentarer om disse ... tja, rasebevisste? er muligens et bedre ord enn rasister - all den tid de åpenbart ikke er rasister. På den annen side finnes det vel egentlig ikke rasister. I hvert fall er det svært få som ser på seg selv som det. De vil bare holde hjemlandet så blendahvitt som mulig og tror alle med et snev av farge vil sprenge dem og vennene deres til helvete, voldta dem og ta jobbene deres. Ikke snakker de godt norsk heller. Jævlene.

Men tilbake til de dokumentarene fra USA: Det er fascinerende greier!

Hvis jeg får en sønn skal han for øvrig hete Vidkun. Et staut navn.

Skrevet

Jeg har sett noen dokumentarer om disse ... tja, rasebevisste? er muligens et bedre ord enn rasister - all den tid de åpenbart ikke er rasister. På den annen side finnes det vel egentlig ikke rasister. I hvert fall er det svært få som ser på seg selv som det. De vil bare holde hjemlandet så blendahvitt som mulig og tror alle med et snev av farge vil sprenge dem og vennene deres til helvete, voldta dem og ta jobbene deres. Ikke snakker de godt norsk heller. Jævlene.

Men tilbake til de dokumentarene fra USA: Det er fascinerende greier!

Hvis jeg får en sønn skal han for øvrig hete Vidkun. Et staut navn.

:knegg:

Poenget (bortsett fra fascinasjonen av hvor virkelighetsfjerne folk kan bli) var egentlig den siste setningen - som man også hører fra Frp i tide og utide:

''

Likevel hevder paret hardnakket at de ikke er rasister''

Eller som en jeg diskuterte med sa: "Jeg er ikke rasist, jeg liker bare ikke negere!"

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

:knegg:

Poenget (bortsett fra fascinasjonen av hvor virkelighetsfjerne folk kan bli) var egentlig den siste setningen - som man også hører fra Frp i tide og utide:

''

Likevel hevder paret hardnakket at de ikke er rasister''

Eller som en jeg diskuterte med sa: "Jeg er ikke rasist, jeg liker bare ikke negere!"

Med vennlig hilsen

"Og der kom rasismekortet og drepte debatten".

Denne er ganske vanlig. Selv om de som får den i trynet hyler og bærer seg så fort en utlending dreper noen. Men i år, i Norge, står etniske nordmenn bak så godt som alle (om ikke alle) drap til nå - i et år som tyder på å bli spesielt stygt mht drap.

Og nå er det stille.

Dog: Også i år kommer helt sikkert en ikke-etnisk nordmann til å kverke noen i Norge, og bare vent: Da hyler de igjen om drap og ugang og norske politikere som gir opphold til hva som helst.

Men rasist? Jeg? Ikke faen. :)

Gjest solfryd
Skrevet

Enig med segunda. Her er det et psykt, psykt foreldrepar som aldri bør få ansvar for barn. Paret burde tvangsinnlegges til observasjon og diagnostisering, så får de nok diagnoser og medisiner i fleng. Kanskje bør de også være under tvunget psykisk helsevern resten av sine liv.

Skrevet

Enig med segunda. Her er det et psykt, psykt foreldrepar som aldri bør få ansvar for barn. Paret burde tvangsinnlegges til observasjon og diagnostisering, så får de nok diagnoser og medisiner i fleng. Kanskje bør de også være under tvunget psykisk helsevern resten av sine liv.

Ble alle nazistene i Tyskland psyke plutselig, og friske i 1945?

Gjest solfryd
Skrevet

Ble alle nazistene i Tyskland psyke plutselig, og friske i 1945?

Nei. Men dengang var det kanskje ikke så åpenbart for folk flest at det nazistene drev med var feil.? Jeg spør, for jeg vet ikke. Men i denne moderne etterkrigstid burde folk vite bedre!

Skrevet

Nei. Men dengang var det kanskje ikke så åpenbart for folk flest at det nazistene drev med var feil.? Jeg spør, for jeg vet ikke. Men i denne moderne etterkrigstid burde folk vite bedre!

''Nei. Men dengang var det kanskje ikke så åpenbart for folk flest at det nazistene drev med var feil.? Jeg spør, for jeg vet ikke. Men i denne moderne etterkrigstid burde folk vite bedre!''

Du har rett i at det skjedde mye grusomt på den tiden - men folk visste jo at det som skjedde i konsentrasjonsleire er feil. Men mange valgte nok å "ikke vite", eller ikke bry seg.

Dette er jo også bakgrunnen til de moderne Menneskerettighetene.

Du har også helt rett i at "vi burde vite bedre" nå. Vi har ingen unnskyldning.

Men det gjelder også når vi sverter muslimer fordi de er muslimer. Høyresiden har dessverre bare byttet ut "jøder" med "muslimer", og så er det veldig mye av det samme som skjer i dag som skjedde 10 år før 2. VK med jødene.

For anklagene mot muslimer i dag (det er mange, de vil overta landet, de er kriminelle, de er sånn og sånn) er meget lignende det som jødene fikk høre rundt 1930.

Så ja, solfryd, der har du en av årsakene til at jeg reagerer når folk skriver mot muslimer. Fordi vi, som land, må vite bedre enn å la slikt skje igjen.

Gjest solfryd
Skrevet

''Nei. Men dengang var det kanskje ikke så åpenbart for folk flest at det nazistene drev med var feil.? Jeg spør, for jeg vet ikke. Men i denne moderne etterkrigstid burde folk vite bedre!''

Du har rett i at det skjedde mye grusomt på den tiden - men folk visste jo at det som skjedde i konsentrasjonsleire er feil. Men mange valgte nok å "ikke vite", eller ikke bry seg.

Dette er jo også bakgrunnen til de moderne Menneskerettighetene.

Du har også helt rett i at "vi burde vite bedre" nå. Vi har ingen unnskyldning.

Men det gjelder også når vi sverter muslimer fordi de er muslimer. Høyresiden har dessverre bare byttet ut "jøder" med "muslimer", og så er det veldig mye av det samme som skjer i dag som skjedde 10 år før 2. VK med jødene.

For anklagene mot muslimer i dag (det er mange, de vil overta landet, de er kriminelle, de er sånn og sånn) er meget lignende det som jødene fikk høre rundt 1930.

Så ja, solfryd, der har du en av årsakene til at jeg reagerer når folk skriver mot muslimer. Fordi vi, som land, må vite bedre enn å la slikt skje igjen.

''Så ja, solfryd, der har du en av årsakene til at jeg reagerer når folk skriver mot muslimer. Fordi vi, som land, må vite bedre enn å la slikt skje igjen.''

Ja, det skjønner jeg og er helt med på. Det må aldri skje igjen med noen. (Min "muslimmotstand" har i hovedsak vært tuftet på fæle opplevelser jeg hadde med noen av dem en gang. Men jeg forstår selvsagt at "Ali" ikke kan klandres for det "Mohammad" har gjort. Jeg kan ikke skjære alle over en kam. ) :-)

Skrevet

''Så ja, solfryd, der har du en av årsakene til at jeg reagerer når folk skriver mot muslimer. Fordi vi, som land, må vite bedre enn å la slikt skje igjen.''

Ja, det skjønner jeg og er helt med på. Det må aldri skje igjen med noen. (Min "muslimmotstand" har i hovedsak vært tuftet på fæle opplevelser jeg hadde med noen av dem en gang. Men jeg forstår selvsagt at "Ali" ikke kan klandres for det "Mohammad" har gjort. Jeg kan ikke skjære alle over en kam. ) :-)

At man er muslim er selvsagt ikke noen som helst unnskyldning for å bryte straffeloven (eller andre lover).

Det som er poenget er nettopp at Ahmed blir bedømt i media for det Muhammed har gjort. Og det er det som er så farlig - når folk ikke behandles som individer, men grupperes etter hudfarge, fødereligion, kjønn, osv.

Den andre siden av det er "oss og dem" mentaliteten. 90% av innvandrere har akkurat samme holdninger til "det meste" som resten av befolkningen, men det presenteres som om de er en gjeng fundamentalister.

''I motsetning til hva mange tror, deler de aller fleste innvandrere «norske» verdier. 90 prosent av innvandrerne mener demokrati, ytringsfrihet og likestilling er viktige verdier.''

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2871238.ece

Dette er jo veldig forskjellig fra hva de fleste tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...