Gå til innhold

svar

Anbefalte innlegg

Gjest skjevt
Skrevet

bare jeg som ser en viss favorisering på psykiatrisk forum?????

Skrevet

Man betaler ikke for fagsvar der, så det kan ikke påregnes at alle får svar på alt. Det står også tydelig i åpningsbildet på forumet.

Jeg tror det er ting som hvor konkret spørsmålet er, hvor mye fagpersonen vet om forhistorien / hvor alvorlig den er, og i hvilken grad brukeren har vist evne til å ta til seg råd tidligere, som avgjør hvem som får svar. I tillegg til trivielle ting som hvor stor aktivitet det er for tiden og hvor travelt fagpersonen har det.

(Med forbehold om at jeg ikke er noen fast bruker / leser av det forumet.)

I hvert fall er det ingen grunn til å legge noe personlig i det. Det er ikke sånn at den som fagpersonen liker best, får flest svar

tror

Gjest skjevt
Skrevet

Man betaler ikke for fagsvar der, så det kan ikke påregnes at alle får svar på alt. Det står også tydelig i åpningsbildet på forumet.

Jeg tror det er ting som hvor konkret spørsmålet er, hvor mye fagpersonen vet om forhistorien / hvor alvorlig den er, og i hvilken grad brukeren har vist evne til å ta til seg råd tidligere, som avgjør hvem som får svar. I tillegg til trivielle ting som hvor stor aktivitet det er for tiden og hvor travelt fagpersonen har det.

(Med forbehold om at jeg ikke er noen fast bruker / leser av det forumet.)

I hvert fall er det ingen grunn til å legge noe personlig i det. Det er ikke sånn at den som fagpersonen liker best, får flest svar

tror

tar til seg råd før er bullskitt!!!

Skrevet

Skaff deg noe annet å gjøre enn å sitte og telle antall svar andre får.

Gjest skjevt
Skrevet

Skaff deg noe annet å gjøre enn å sitte og telle antall svar andre får.

unødvendig å telle for det er så synlig....

Skrevet

Jeg mente ikke at alle "betingelsene" jeg nevnte alltid måtte være oppfylt, og at man i så fall alltid får svar (og aldri ellers). Jeg tror ikke det finnes noen absolutte kriterier.

Men jeg har sett eksempler på at brukere har fått beskjed om at de ikke vil få flere fagsvar fordi de ikke viser evne til å følge dem. Så dette kan spille inn.

Det finnes sikkert også eksempler på at spørsmål simpelthen blir oversett. I så fall går det jo an å prøve en gang til.

Gjest skjevt
Skrevet

Jeg mente ikke at alle "betingelsene" jeg nevnte alltid måtte være oppfylt, og at man i så fall alltid får svar (og aldri ellers). Jeg tror ikke det finnes noen absolutte kriterier.

Men jeg har sett eksempler på at brukere har fått beskjed om at de ikke vil få flere fagsvar fordi de ikke viser evne til å følge dem. Så dette kan spille inn.

Det finnes sikkert også eksempler på at spørsmål simpelthen blir oversett. I så fall går det jo an å prøve en gang til.

det er flere faste som vil ha svar og ikke får så mange som en viss person som kjeder seg mye....

Skrevet

unødvendig å telle for det er så synlig....

So what?

Skaff deg et liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...