Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest ergerlig
Skrevet

Jeg kjøpte en relativt dyr dressjakke i går på et senter jeg sjeldent er på. Da jeg kom hjem, oppdaget jeg til min stor ergelse at de hadde glemt å ta av alarmen på jakken. Jakken skulle brukes imorgen kveld i et selskap, men nå får jeg ikke brukt den. Butikken jeg kjøpte jakken i, ligger et godt stykke unna der jeg bor (45min), og jeg har ikke anledning til å dra tilbake før neste uke.

Bør jeg får noe form for kompensasjon for dette? Og hva skulle det vært? Jakken vil jeg ha uansett, men merker jeg er veldig irritert på at jeg må helt tilbake dit, og heller ikke får brukt jakken imorgen.

Skrevet

Ring de. Kanskje de kan ringe en klesbutikk i nærheten som har samme alarmsystem.

Gjest ingen nick
Skrevet

Kan du ikke bare dra til en vanlig klesbutikk og forklar problemet og be de hjelpe deg med å ta av merket?

Husk å ta med kvitteringen.

Gjest ergerlig
Skrevet

Kan du ikke bare dra til en vanlig klesbutikk og forklar problemet og be de hjelpe deg med å ta av merket?

Husk å ta med kvitteringen.

I følge min venninne som jobber i butikk er det ulike alarmsystemer for forskjellige butikker (forskjellig str, feste osv), så da blir det å gå innom mange butikker for å finne en som bruker samme type som denne.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ville ringt butikken og forklart prolemet. Se om det finnes en løsning.

Skrevet

Jeg var utsatt for det samme en gang, bortsett fra at jeg ikke oppdaget det før det var for sent, altså før butikken var stengt før jul.

Jeg gikk tilbake i romjula. Håpet på et eller annet som kompensasjon, men jeg er ikke typen som bråker om sånt.

Jeg fikk en beklagelse og en strømpebukse.

Gjest ingen nick
Skrevet

I følge min venninne som jobber i butikk er det ulike alarmsystemer for forskjellige butikker (forskjellig str, feste osv), så da blir det å gå innom mange butikker for å finne en som bruker samme type som denne.

Står fabrikknavnet på brikken. så går det jo an å prøve seg på en ringerunde.

Gjest ergerlig
Skrevet

Joda, men jeg synes liksom ikke at jeg skal måtte dette. Betalte tross alt 3500kr for denne jakken, også skal jeg drive og ringe rundt til en haug med butikker for å se om jeg kan finne en butikk som bruker samme alarmsystem? Det burde ikke være min jobb, og det virket ikke som de ansatte i butikken var villig til å gjøre dette heller.

Gjest ergerlig
Skrevet

Men takk for forslag altså:) Er bare så irritert her jeg sitter!

Skrevet

Et hendig uhell i mine øyne, jeg mener du ikke har krav på noen form for kompensasjon.

Hvis du virkelig vil bruke jakka, så ta en ringerunde til andre butikker og spør om de kan fjerne alarmen. At butikken du kjøpte jakka i ikke vil gjøre jobben for deg er forsåvidt dårlig service, men du kan ikke kreve kompenasjon for det. Ditt motsvar er å snakke dritt om butikken og ikke handle der mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...