Gå til innhold

Jeg føler meg helt tom

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er bare trøtt og mer trøtt. Vil bare sove og sove. Hadde tenkt å dra til Sverige i dag, men da jeg sto opp og så at det regnet og regnet mer la jeg meg ned og sov videre. Utsatte det til i morgen med håp om bedre vær.

Jeg er helt uten tiltakslyst, føler ingenting og greier ingenting. Jeg vet at det er noe galt, at dette er ikke som jeg pleire å være, at ingen kjenner meg igjen osv. Jeg føler meg helt alene og er bare så skjærende vanvittig ensom på tross av stor familie og vennekrets rundt meg.

Jeg har ikke vært ut av leiligheten på tre dager og nå må jeg sparke meg selv bak og i hvert fall dra i butikken siden jeg har lovet å lage middag til min datter senere i dag.

Skrevet

Fårei en bamse eller no, sånn som oss andre.

Gjest ingen nick
Skrevet

Er du helt sprø. Tok du det alvorlig som jeg skrev i går at jeg var alltid dypt nede i flaska?

Du sa så!

Gjest segunda
Skrevet

Du sa så!

Det var for dumt til at jeg trodde at noen ville tro på det. Jeg er ikke hele tiden ned i en flaske, selvom jeg liker å drikke vin av og til.

Antageligvis drikker jeg mer vin enn jeg burde, men det betyr ikke at jeg er full og ravende hver dag.

Gjest ingen nick
Skrevet

Det var for dumt til at jeg trodde at noen ville tro på det. Jeg er ikke hele tiden ned i en flaske, selvom jeg liker å drikke vin av og til.

Antageligvis drikker jeg mer vin enn jeg burde, men det betyr ikke at jeg er full og ravende hver dag.

''Antageligvis drikker jeg mer vin enn jeg burde, men det betyr ikke at jeg er full og ravende hver dag.''

Mange blir kranglevorne i fylla og du er over gjennomsnittet kranglelysten.

Gjest segunda
Skrevet

''Antageligvis drikker jeg mer vin enn jeg burde, men det betyr ikke at jeg er full og ravende hver dag.''

Mange blir kranglevorne i fylla og du er over gjennomsnittet kranglelysten.

Du er sprø. Jeg sitter ikke og krangler på grunn av fyll. Slutt nå med dette tullet. Jeg er ikke alkoholiker og har ikke alkoholproblemer. Synes det er for dumt at du kan anklage et menneske for å misbruke alkohol uten å vite hva du snakker om.

Gjest ingen nick
Skrevet

Du er sprø. Jeg sitter ikke og krangler på grunn av fyll. Slutt nå med dette tullet. Jeg er ikke alkoholiker og har ikke alkoholproblemer. Synes det er for dumt at du kan anklage et menneske for å misbruke alkohol uten å vite hva du snakker om.

Jeg siterte ditt eget innlegg og satte på en henvisning, det er du selv som bruker ordet alkoholiker.

Skrevet

Høres ut som en depresjon.

Prøv å beholde en fornuftig døgnrytme, kom deg ut i dagslys hver eneste dag uansett vær og hold deg i aktivitet. I tillegg burde du spise sunt.

Kontakt fastlegen igjen, kanskje?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg siterte ditt eget innlegg og satte på en henvisning, det er du selv som bruker ordet alkoholiker.

Dette er for dumt til å diskutere.

Gjest segunda
Skrevet

Høres ut som en depresjon.

Prøv å beholde en fornuftig døgnrytme, kom deg ut i dagslys hver eneste dag uansett vær og hold deg i aktivitet. I tillegg burde du spise sunt.

Kontakt fastlegen igjen, kanskje?

Jeg har vært deprimert og det alvorlig. Dette er ikke det samme, men det kan hende at jeg har mindre angst nå og at dette er ren depresjon. Jeg hadde enorme søvnproblemer før og har aldri i livet hatt det slik at jeg vil bare sove og sove. Tror selv at dette er noe hormonelt.

Jeg har time hos fastlegen om ti dager og venter til da. Orker ikke å snakke med vikarierende turnusleger.

Gjest ingen nick her heller
Skrevet

Dette er for dumt til å diskutere.

du begynte det....

Gjest solfryd
Skrevet

Hei! :-) Synes ikke du har fått så mange hyggelige svar. Bortsett fra Glimtippers.

Jeg tror som henne at dette kan skyldes en liten depresjon. Kanskje er det fordi kjæresten din gjorde det slutt. Husk at det er normalt å føle seg nede en stund pga slikt, men vedvarer det over tid og setter seg fast bør du kanskje ta en tur til legen.

Ønsker deg alt godt og lykke til! :-)

Skrevet

Jeg har vært deprimert og det alvorlig. Dette er ikke det samme, men det kan hende at jeg har mindre angst nå og at dette er ren depresjon. Jeg hadde enorme søvnproblemer før og har aldri i livet hatt det slik at jeg vil bare sove og sove. Tror selv at dette er noe hormonelt.

Jeg har time hos fastlegen om ti dager og venter til da. Orker ikke å snakke med vikarierende turnusleger.

Det kan arte seg litt forskjellig, men jeg synes du burde nevne det for legen.

Håper du føler deg bedre snart :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Når du har legetime så ville jeg hatt sjekket B12, jern osv, dersom du ikke allerede har gjort dette. (samt det som Glimtipper sier)

Når mitt B12 blir lavt så blir jeg slik. Klart, andre ting spiller også en rolle, men B12 forsterker gjerne de følelsene jeg har i negativ retning, pluss at kroppen blir helt kaputt.

Gjest segunda
Skrevet

Hei! :-) Synes ikke du har fått så mange hyggelige svar. Bortsett fra Glimtippers.

Jeg tror som henne at dette kan skyldes en liten depresjon. Kanskje er det fordi kjæresten din gjorde det slutt. Husk at det er normalt å føle seg nede en stund pga slikt, men vedvarer det over tid og setter seg fast bør du kanskje ta en tur til legen.

Ønsker deg alt godt og lykke til! :-)

Nå var det jeg som gjorde det slutt med kjæresten, men jeg har reagert sterkt likevel. Dette er en form for depresjon, men hva kommer den av. Jeg har vært sånn i ca. to måneder nå, men opp og ned. Jeg greier å ta meg av alt jeg trenger, men har ikke tiltakslyst utover det. Mange rundt meg mener at det ikke er rart at jeg er utslitt slik som jeg holder på hele tiden, men jeg skulle ha vært uthvilt nå siden jeg ikke har jobbet noe særlig mye i sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...