Gå til innhold

Er det ingen som er engasjert i...

Anbefalte innlegg

Gjest skulle plukka plommer i...
Skrevet

Hardanger-saken? Eller har vi ingen fra fjordstrøkene her? Syns dere det er greit at vi raserer naturen vår på denne måten?

Skrevet

Jeg har ikke engasjert meg så veldig - har ikke fulgt med på hvor mye alternativene koster f.eks. Men jeg synes ikke man kan ta hensyn til kosmetikk for enhver pris.

Personlig gir jeg blaffen i Hardanger, på den måten at jeg aldri har vært der...og hvis jeg kommer dit, så tror jeg ikke jeg blir så veldig opprørt over å se noen master og ledninger...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe kult, men jeg er ikke typen til lenke meg fast eller sultestreike. Vi i Norge har ikke så mye å rutte med. Det vi derimot har er fantastisk natur. Jeg synes ikke noe om at vi ødelegger den.

Og så vidt jeg forstår kunne dette vært løst på andre måter (f.eks. ved å bygge under i stedet for over).

Gjest ingen nick
Skrevet

Det går en stor luftledning tvers over Sognefjorden og når en ser utover landskapet så ser en nesten ikke ledningspennet i det hele tatt.

Hvorfor skulle dette bli verre i Hardangerfjorden?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er engasjert. Jeg har dog ikke diskutert det her på Dol, jeg er rett og slett for sliten og lat om dagen.

Jeg følger noen andre debatter om mastene, men det er mye usaklighet ute å går, så jeg velger heller å gi meg støtte til gruppa som kjemper i mot, så får de opplyse om fakta.

Det er mange moment som spiller inn, i dag uttalte luftambulansen seg om vanskelig forhold dersom mastene skal kamufleres. Det vil ramme ett allerede sårbart distriktsnorge når et gjelder øyeblikkelig hjelp.

Jeg tror også at mange på Vestlandet er frustert, mastene kom oppå en allerede vond og betent debatt om lokalsykehus og ubåtheving.

Skrevet

Det går en stor luftledning tvers over Sognefjorden og når en ser utover landskapet så ser en nesten ikke ledningspennet i det hele tatt.

Hvorfor skulle dette bli verre i Hardangerfjorden?

Skaff deg briller.

Skrevet

Her inne er det bare rasisme, burka/ikke burka og religion som engasjerer:-) Trodde alle hadde skjønt det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...