Gå til innhold

Har du erfaring med Brio Happy vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en slik i light-versjon, men denne ser ut til å være utgått. Jeg tror dagens Happy kombi er omtrent like lett og den har lufthjul i motsetning til vår. Ellers er vognen identisk.

Vi er lite motebeviste på slikt vognstyr, men er veldig fornøyd med vognen. Nå skal den til pers på nytt.

Den er veldig lett å trille og understellet fungerer perfekt på også på ujevnt underlag. Svært enkelt å sette bag'er på og av. Vårt barn både ligger og sitter godt i vognen. Av mer negative ting kan det nevnes at håndtaket ikke kan justeres med knekk og at mekanismen som justerer dybden på håntaket av og til kan være litt treg på vår vogn. Beltene er, som på mange andre vogner, litt klønete å få til å sitte perfekt. I følge det jeg har lest er vognen enda bedre nå.

Men, jeg har jo ingen erfaring med andre vogner bortsett fra at jeg har prøvd noen som er litt mer tungtrillet.

lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...