Gjest Tilkallingsvikar Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hvilket forbund er det vanlig/naturlig å melde seg inn i som ansatt i en privat barnehage? 0 Siter
Gjest Tantrum Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Akademikernes Landsforbund vil jeg tro. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Akademikernes Landsforbund vil jeg tro. Tror du assistenter melder seg inn der? Førskolelærere melder seg inn i Utdanningsforbundet eller Skolenes Landsforbund. 0 Siter
Gjest Tilkallingsvikar Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Fagforbundet. Ja, ser til min overraskelse det tidligere kommuneforbundet nå også tar ansatte i privat, men har så dårlig erfaring med slike forvokste organisasjoner som helst bare tenker på å slite ut kaffekoppen og sofaen. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Svært få assistenter er organiserte, pedagogene pleier å være organisert i Utdanningsforbundet. Dersom barnehagen ikke er organisert i PBL-A, så har det lite å si om du er organisert uansett - ettersom de ikke plikter å forholde seg til tariffer ol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.