Gå til innhold

kaster jeg opp blod eller er det maten?

Anbefalte innlegg

Gjest ekkelt rødt  spørsmål
Skrevet

Ble så kvalm etter å ha hivd i meg en isboks. Det kom noen røde klyser når jeg brakk meg. Er det blod, mon tro eller kan det skyldes annen type mat?

Gjest segunda
Skrevet

Har du spist noe rødt? Du vet nok om du følte vanlig ubehag eller andre smerter.

Gjest rødt ekkelt spørsmål
Skrevet

Har du spist noe rødt? Du vet nok om du følte vanlig ubehag eller andre smerter.

spiste en pizza for en del timer siden. Har hatt trøbbel med halsen noen dager.

Gjest signert
Skrevet

spiste en pizza for en del timer siden. Har hatt trøbbel med halsen noen dager.

Pizza med paprika?

Gjest ekkelt rødt spørsmål
Skrevet

Pizza med paprika?

nope ikke paprika men tomat. men det som kom ut var blod, ikke tomat.

Gjest saphira
Skrevet

Lukter det blod, da?

Men hvis du har hatt sår hals en tid i forveien av dette, så skyldes det nok mest en rift, vil jeg tro. Er blodet friskt og rødt? Det er ikke brunt/svart?

Gjest rødt ekkelt spørsmål
Skrevet

Lukter det blod, da?

Men hvis du har hatt sår hals en tid i forveien av dette, så skyldes det nok mest en rift, vil jeg tro. Er blodet friskt og rødt? Det er ikke brunt/svart?

Nei, det var mere rødt. Er nok litt hypokonder av meg, merker jeg.

Gjest saphira
Skrevet

Nei, det var mere rødt. Er nok litt hypokonder av meg, merker jeg.

Hvis det overhodet var blod, så antar jeg det kom fra en liten rift i halsen. Uansett kan du jo ringe legevakten og spørre der, hvis du er så engstelig. :0)

Gjest ekkelt rødt spørsmål
Skrevet

Hvis det overhodet var blod, så antar jeg det kom fra en liten rift i halsen. Uansett kan du jo ringe legevakten og spørre der, hvis du er så engstelig. :0)

DOL er jo på en måte en slags legevakt for meg , som regel fornuftige folk her :))

Gjest lyst blod
Skrevet

Så lenge blodet var lyst er det antagelig bare en rift i halsen. Er det mørkt kommer det fra lenger ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...