Gjest ekkelt rødt spørsmål Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Ble så kvalm etter å ha hivd i meg en isboks. Det kom noen røde klyser når jeg brakk meg. Er det blod, mon tro eller kan det skyldes annen type mat? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Har du spist noe rødt? Du vet nok om du følte vanlig ubehag eller andre smerter. 0 Siter
Gjest rødt ekkelt spørsmål Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Har du spist noe rødt? Du vet nok om du følte vanlig ubehag eller andre smerter. spiste en pizza for en del timer siden. Har hatt trøbbel med halsen noen dager. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 spiste en pizza for en del timer siden. Har hatt trøbbel med halsen noen dager. Pizza med paprika? 0 Siter
Gjest ekkelt rødt spørsmål Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Pizza med paprika? nope ikke paprika men tomat. men det som kom ut var blod, ikke tomat. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Lukter det blod, da? Men hvis du har hatt sår hals en tid i forveien av dette, så skyldes det nok mest en rift, vil jeg tro. Er blodet friskt og rødt? Det er ikke brunt/svart? 0 Siter
Gjest rødt ekkelt spørsmål Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Lukter det blod, da? Men hvis du har hatt sår hals en tid i forveien av dette, så skyldes det nok mest en rift, vil jeg tro. Er blodet friskt og rødt? Det er ikke brunt/svart? Nei, det var mere rødt. Er nok litt hypokonder av meg, merker jeg. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Nei, det var mere rødt. Er nok litt hypokonder av meg, merker jeg. Hvis det overhodet var blod, så antar jeg det kom fra en liten rift i halsen. Uansett kan du jo ringe legevakten og spørre der, hvis du er så engstelig. :0) 0 Siter
Gjest ekkelt rødt spørsmål Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hvis det overhodet var blod, så antar jeg det kom fra en liten rift i halsen. Uansett kan du jo ringe legevakten og spørre der, hvis du er så engstelig. :0) DOL er jo på en måte en slags legevakt for meg , som regel fornuftige folk her ) 0 Siter
Gjest lyst blod Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Så lenge blodet var lyst er det antagelig bare en rift i halsen. Er det mørkt kommer det fra lenger ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.