Gjest Califlower 12 Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 jeg tok en behandling i dag og det var jo bare for j---vondt. Godt jeg ikke helt husket smertene. En veninnne av meg fortalte om denne massasjen og at det var smertefullt, men jeg trodde hun bare overdrev. Nesten så jeg vurderte å ikke ta flere timer. Men ubehag må en jo utsette seg for for at ting skal bli bedre:)) Har dere forsøkt dette? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Nei, men har møtt et yoga-menneske som snakket uhemmet om bindevev og bindevevsmasasje, hvor fantastisk det var. Tar du det for å bli mykere, eller? 0 Siter
Gjest Califlower 12 Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Nei, men har møtt et yoga-menneske som snakket uhemmet om bindevev og bindevevsmasasje, hvor fantastisk det var. Tar du det for å bli mykere, eller? ja blant a¨nnet 0 Siter
avidi Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Ja, så absolutt, jeg har hattmange behandlinger med det. Selvfølgelig gjør det vondt når terapeuten treffer triggerpunkter, men skal man få has på ulumkshetene og alle "klumpene" i bindevevet må det til. Vondt skal vondt fordrive. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 ja blant a¨nnet Hva slags utdannelse har en bindevevsmassør? 0 Siter
avidi Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Hva slags utdannelse har en bindevevsmassør? Det kan være forskjellige typer utdanning. Av de jeg har vært hos er to utdannet som masasjeterapeuter og en er fysioterapeut og osteopat. 0 Siter
Gjest Califlower 12 Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Hva slags utdannelse har en bindevevsmassør? Hun jeg går til er fysioterapeut. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Hun jeg går til er fysioterapeut. Ok:) Syntes bare det hørtes litt kvakksalveraktig ut. Men det var tydeligvis bare min uvitenhet ;-) 0 Siter
Gjest Califlower 12 Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Ok:) Syntes bare det hørtes litt kvakksalveraktig ut. Men det var tydeligvis bare min uvitenhet ;-) min fysioterapeut er utdannet i Nederland. Denne type behandling er mere brukt der. Det er få som kan dette i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.