Gå til innhold

har dere forsøkt bindevevsmassasje?

Anbefalte innlegg

Gjest Califlower 12
Skrevet

jeg tok en behandling i dag og det var jo bare for j---vondt. Godt jeg ikke helt husket smertene. En veninnne av meg fortalte om denne massasjen og at det var smertefullt, men jeg trodde hun bare overdrev. Nesten så jeg vurderte å ikke ta flere timer. Men ubehag må en jo utsette seg for for at ting skal bli bedre:))

Har dere forsøkt dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, men har møtt et yoga-menneske som snakket uhemmet om bindevev og bindevevsmasasje, hvor fantastisk det var.

Tar du det for å bli mykere, eller?

Gjest Califlower 12
Skrevet

Nei, men har møtt et yoga-menneske som snakket uhemmet om bindevev og bindevevsmasasje, hvor fantastisk det var.

Tar du det for å bli mykere, eller?

ja blant a¨nnet

Skrevet

Ja, så absolutt, jeg har hattmange behandlinger med det. Selvfølgelig gjør det vondt når terapeuten treffer triggerpunkter, men skal man få has på ulumkshetene og alle "klumpene" i bindevevet må det til. Vondt skal vondt fordrive.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

ja blant a¨nnet

Hva slags utdannelse har en bindevevsmassør?

Skrevet

Det kan være forskjellige typer utdanning. Av de jeg har vært hos er to utdannet som masasjeterapeuter og en er fysioterapeut og osteopat.

Annonse

Gjest Califlower 12
Skrevet

Hun jeg går til er fysioterapeut.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Hun jeg går til er fysioterapeut.

Ok:) Syntes bare det hørtes litt kvakksalveraktig ut. Men det var tydeligvis bare min uvitenhet ;-)

Gjest Califlower 12
Skrevet

Ok:) Syntes bare det hørtes litt kvakksalveraktig ut. Men det var tydeligvis bare min uvitenhet ;-)

min fysioterapeut er utdannet i Nederland. Denne type behandling er mere brukt der. Det er få som kan dette i Norge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...