Gå til innhold

Siden så mange lurte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg vanligvis kl 22 blank hver kveld, etter å ha tatt et bad med lavendeloljer. Jeg leser en halvtime Hamsuns samlede verker før jeg sovner søtt på hodeputen.

Jeg våkner uthvilt kl 06.05 (av meg selv selvsagt) og bruker de første 25 minuttene til å huske hva jeg har drømt. Dette noterer jeg ned og fakser over til min private psykoanalytiker.

Deretter har jeg min faste morgen-yoga ute i loftsstuen, der sollyset alltid faller inn fra store takvinduer.

Klokken sju inntar jeg frokost, bestående av frisk frukt, bær og nøtter, etterfulgt av en cappucino (lagd på min fancysmænchy kaffemaskin). Så hopper jeg i steamdusjen.

07.30 tar jeg dokumentmappen under armen, og jogger lett til Rikshospitalet der jeg jobber.

Før lunsjen, kl 11.30, redder jeg vanligvis 3-4 liv. Så er det kontorarbeid og surfing på internett.

Rundt 15.00 kommer faks fra psykologen om dagens drømmeanalyse. Jeg tenker litt på innholdet mens jeg jogger hjem......

----------------

....to be continued....

Hva med dere a?

Skrevet

Jøss, du og? Hadde aldri trodd det fantes to av oss... ;-)

Skrevet

Jøss, du og? Hadde aldri trodd det fantes to av oss... ;-)

Hvilke yogaøvelser er det du tar om morgenen?

Gjest segunda
Skrevet

Så utrolig kjedelig liv du har:............

Skrevet

Fascinerende..

Er det virkelig mulig å få daglige drømmeanalyser pr fax?

Skrevet

Jeg går i bro mer mot kveldstid.

Det gjorde jeg før, men føler på en måte at jeg strekker meg mot dagen når jeg tar den 06:15...

Skrevet

Så utrolig kjedelig liv du har:............

Husk at dette bare en en vanlig hverdag.

Skrevet

Det gjorde jeg før, men føler på en måte at jeg strekker meg mot dagen når jeg tar den 06:15...

Interessant.

Skrevet

Fascinerende..

Er det virkelig mulig å få daglige drømmeanalyser pr fax?

Visst visst.

Skrevet

*Skrattler* helt fantastisk! Og da vet jeg nøyaktig hvordan du ser ut også! Ca 28 år mørk blond, håret i hestehale til vanlig,170cm høy og 50 kilo, str 37 i sko bruker lite sminke (ikke nødvendig) En viss overlege på hjertekirurgisk (slående lik han karen fra Days of our Lives) 185cm høy 80 kilo mørkt hår med begynnende tre grå hår i tinningene. Elsker tennis på fritiden og har en seilbåt sikler på å date deg, sender blomster hele tida!

I kill myself! :0D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...