Gå til innhold

Nå ble jeg trist!

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• ShitDiddelyDo

14

• Colette

12

• Angustia

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ble ikke så trist. Jeg synes det er tristere når folk som ikke oppsøker døden dør.

candyqueen_83
Skrevet

Syns ikke det er så trist som mange andre dødsfall jeg da når de utsetter seg for slikt. Andre dør av helt uskyldige ting og da er det trist.

Skrevet

Altså, en person som forsøker å gå på ski ned K2 er faktisk ikke stort smartere enn noen som kler seg i svart og legger seg ned på motorveien.

Det er trist når folk dør, men dette er jo noe han selv ville.

Skrevet

Syns ikke det er så trist som mange andre dødsfall jeg da når de utsetter seg for slikt. Andre dør av helt uskyldige ting og da er det trist.

Amen.

Skrevet

Dette er trist:

http://www.fossilizedcustoms.com/vultureJPEG.jpg

Og fotografen tok selvmord en stund etterpå.

Hvorfor må du hele tiden forandre overskrifter? På meg virker det respektløst overfor trådstarter, helt unødvendig og forvirrende for oss som vil følge trådene. Og det er ikke den første gangen dette blir påpekt fra andre brukere.

Skrevet

Ja, dette er hjerteskjærende trist! Et lite menneske som ikke frivillig har utsatt seg for fare... Desto verre at det er så mange av dem :-(

Det bildet er så grusomt at det gjør vondt.

Og det verste er at det ikke er noe "enkelttilfelle" men tusenvis og tusenvis av barn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det bildet er så grusomt at det gjør vondt.

Og det verste er at det ikke er noe "enkelttilfelle" men tusenvis og tusenvis av barn.

Med vennlig hilsen

Nettopp! Det burde bidra til å sette "problemer" i perspektiv.

(Hører på radio akkurat nå at måkene er et "problem" i Bergen, og de har kopla inn en fugleekspert..)

Meiner ikke at alle andre problemer er bagateller, det finnes mange i Norge, men vi bør våkne og se ut over vår egen navle.

Skrevet

Hvorfor må du hele tiden forandre overskrifter? På meg virker det respektløst overfor trådstarter, helt unødvendig og forvirrende for oss som vil følge trådene. Og det er ikke den første gangen dette blir påpekt fra andre brukere.

Veit lite om hva som er utgangspunktet for innlegget ditt, men her er vel hensikten å sette ting i perspektiv.

På sin plass, spør du meg....

Skrevet

Veit lite om hva som er utgangspunktet for innlegget ditt, men her er vel hensikten å sette ting i perspektiv.

På sin plass, spør du meg....

Når et menneske skriver og sender inn et innlegg på dette forumet med en overskrift han/hun synes passer, så finner jeg det utrolig respektløst og forandre denne. Om det passet denne gangen eller ikke - dette skjer hele tiden i alle tråder han deltar i. Og jeg synes ikke noe om det. Og da sier jeg i fra om det:-)

Skrevet

Når et menneske skriver og sender inn et innlegg på dette forumet med en overskrift han/hun synes passer, så finner jeg det utrolig respektløst og forandre denne. Om det passet denne gangen eller ikke - dette skjer hele tiden i alle tråder han deltar i. Og jeg synes ikke noe om det. Og da sier jeg i fra om det:-)

Da kan du jo tenke over hva du akkurat skrev selv, Colette:

''Det tviler jeg på at du kan bestemme, i og med at du verken eier dette forumet, er webmaster eller slutter med og være nedlatende og belærende overfor andre brukere. Du må faktisk bare tåle at det kommer noen reaksjoner innimellom:-) Og det tror jeg faktisk at du er klar over. Dummere er du ikke :-)''

Du møtte akkurat deg selv i døren.

Gjest mosegaard
Skrevet

Da kan du jo tenke over hva du akkurat skrev selv, Colette:

''Det tviler jeg på at du kan bestemme, i og med at du verken eier dette forumet, er webmaster eller slutter med og være nedlatende og belærende overfor andre brukere. Du må faktisk bare tåle at det kommer noen reaksjoner innimellom:-) Og det tror jeg faktisk at du er klar over. Dummere er du ikke :-)''

Du møtte akkurat deg selv i døren.

Uansett er det helt unødvendig å ødelegge med å endre overskrifter i tide og utide.

Skrevet

Du er i din fulle rett til å meine det.

For min del syns jeg overskrifta passer godt til neste innlegg :-)

Skrevet

Du er i din fulle rett til å meine det.

For min del syns jeg overskrifta passer godt til neste innlegg :-)

Mye mulig at det passer akkurat her i denne tråden....Men dette skjer hele tiden, i alle tråder, og jeg synes det er en uting. Forfatters overskrift bør bestå. Omtrent som tittelen på en bok:-)

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Næsj... Ikke synd på ham et fnugg. Familien hans ja, men ikke han. Han var skyld i det selv. Når en idiot (som han tydeligvis var) utsetter seg selv for fare på den måten må han forvente at døden er en mulig konsekvens.

Gjest mosegaard
Skrevet

Mye mulig at det passer akkurat her i denne tråden....Men dette skjer hele tiden, i alle tråder, og jeg synes det er en uting. Forfatters overskrift bør bestå. Omtrent som tittelen på en bok:-)

Klag til webmaster.

Gjest mosegaard
Skrevet

Nei, det er ikke trist. Ingen sympati her.. man ligger som man reder. osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...