Gjest Climbery Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 En så kjekk mann døde: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10017680 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg ble ikke så trist. Jeg synes det er tristere når folk som ikke oppsøker døden dør. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Syns ikke det er så trist som mange andre dødsfall jeg da når de utsetter seg for slikt. Andre dør av helt uskyldige ting og da er det trist. 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Altså, en person som forsøker å gå på ski ned K2 er faktisk ikke stort smartere enn noen som kler seg i svart og legger seg ned på motorveien. Det er trist når folk dør, men dette er jo noe han selv ville. 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Dette er trist: http://www.fossilizedcustoms.com/vultureJPEG.jpg Og fotografen tok selvmord en stund etterpå. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Syns ikke det er så trist som mange andre dødsfall jeg da når de utsetter seg for slikt. Andre dør av helt uskyldige ting og da er det trist. Amen. 0 Siter
Angustia Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Dette er trist: http://www.fossilizedcustoms.com/vultureJPEG.jpg Og fotografen tok selvmord en stund etterpå. Ja, dette er hjerteskjærende trist! Et lite menneske som ikke frivillig har utsatt seg for fare... Desto verre at det er så mange av dem :-( 0 Siter
Colette Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Dette er trist: http://www.fossilizedcustoms.com/vultureJPEG.jpg Og fotografen tok selvmord en stund etterpå. Hvorfor må du hele tiden forandre overskrifter? På meg virker det respektløst overfor trådstarter, helt unødvendig og forvirrende for oss som vil følge trådene. Og det er ikke den første gangen dette blir påpekt fra andre brukere. 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Ja, dette er hjerteskjærende trist! Et lite menneske som ikke frivillig har utsatt seg for fare... Desto verre at det er så mange av dem :-( Det bildet er så grusomt at det gjør vondt. Og det verste er at det ikke er noe "enkelttilfelle" men tusenvis og tusenvis av barn. Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Det bildet er så grusomt at det gjør vondt. Og det verste er at det ikke er noe "enkelttilfelle" men tusenvis og tusenvis av barn. Med vennlig hilsen Nettopp! Det burde bidra til å sette "problemer" i perspektiv. (Hører på radio akkurat nå at måkene er et "problem" i Bergen, og de har kopla inn en fugleekspert..) Meiner ikke at alle andre problemer er bagateller, det finnes mange i Norge, men vi bør våkne og se ut over vår egen navle. 0 Siter
Angustia Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor må du hele tiden forandre overskrifter? På meg virker det respektløst overfor trådstarter, helt unødvendig og forvirrende for oss som vil følge trådene. Og det er ikke den første gangen dette blir påpekt fra andre brukere. Veit lite om hva som er utgangspunktet for innlegget ditt, men her er vel hensikten å sette ting i perspektiv. På sin plass, spør du meg.... 0 Siter
Colette Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Veit lite om hva som er utgangspunktet for innlegget ditt, men her er vel hensikten å sette ting i perspektiv. På sin plass, spør du meg.... Når et menneske skriver og sender inn et innlegg på dette forumet med en overskrift han/hun synes passer, så finner jeg det utrolig respektløst og forandre denne. Om det passet denne gangen eller ikke - dette skjer hele tiden i alle tråder han deltar i. Og jeg synes ikke noe om det. Og da sier jeg i fra om det:-) 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Når et menneske skriver og sender inn et innlegg på dette forumet med en overskrift han/hun synes passer, så finner jeg det utrolig respektløst og forandre denne. Om det passet denne gangen eller ikke - dette skjer hele tiden i alle tråder han deltar i. Og jeg synes ikke noe om det. Og da sier jeg i fra om det:-) Da kan du jo tenke over hva du akkurat skrev selv, Colette: ''Det tviler jeg på at du kan bestemme, i og med at du verken eier dette forumet, er webmaster eller slutter med og være nedlatende og belærende overfor andre brukere. Du må faktisk bare tåle at det kommer noen reaksjoner innimellom:-) Og det tror jeg faktisk at du er klar over. Dummere er du ikke :-)'' Du møtte akkurat deg selv i døren. 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Da kan du jo tenke over hva du akkurat skrev selv, Colette: ''Det tviler jeg på at du kan bestemme, i og med at du verken eier dette forumet, er webmaster eller slutter med og være nedlatende og belærende overfor andre brukere. Du må faktisk bare tåle at det kommer noen reaksjoner innimellom:-) Og det tror jeg faktisk at du er klar over. Dummere er du ikke :-)'' Du møtte akkurat deg selv i døren. Uansett er det helt unødvendig å ødelegge med å endre overskrifter i tide og utide. 0 Siter
Angustia Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Når et menneske skriver og sender inn et innlegg på dette forumet med en overskrift han/hun synes passer, så finner jeg det utrolig respektløst og forandre denne. Om det passet denne gangen eller ikke - dette skjer hele tiden i alle tråder han deltar i. Og jeg synes ikke noe om det. Og da sier jeg i fra om det:-) Du er i din fulle rett til å meine det. For min del syns jeg overskrifta passer godt til neste innlegg :-) 0 Siter
Colette Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du er i din fulle rett til å meine det. For min del syns jeg overskrifta passer godt til neste innlegg :-) Mye mulig at det passer akkurat her i denne tråden....Men dette skjer hele tiden, i alle tråder, og jeg synes det er en uting. Forfatters overskrift bør bestå. Omtrent som tittelen på en bok:-) 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Næsj... Ikke synd på ham et fnugg. Familien hans ja, men ikke han. Han var skyld i det selv. Når en idiot (som han tydeligvis var) utsetter seg selv for fare på den måten må han forvente at døden er en mulig konsekvens. 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Mye mulig at det passer akkurat her i denne tråden....Men dette skjer hele tiden, i alle tråder, og jeg synes det er en uting. Forfatters overskrift bør bestå. Omtrent som tittelen på en bok:-) Klag til webmaster. 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Dette er trist: http://www.fossilizedcustoms.com/vultureJPEG.jpg Og fotografen tok selvmord en stund etterpå. Helt forferdelig grusomt og vanvittig trist! 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Nei, det er ikke trist. Ingen sympati her.. man ligger som man reder. osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.