Gå til innhold

Nå ble jeg trist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett er det helt unødvendig å ødelegge med å endre overskrifter i tide og utide.

Det er, i motsetning til personfokuserte innlegg, ikke forbudt på DOL.

I tillegg så endrer jeg kun litt av overskriften, nettopp slik at folk kan kjenne den igjen.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• ShitDiddelyDo

14

• Colette

12

• Angustia

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klag til webmaster.

Jeg tror det har vært gjort før. Uten at det fører til resultater.

Gjest mosegaard
Skrevet

Det er, i motsetning til personfokuserte innlegg, ikke forbudt på DOL.

I tillegg så endrer jeg kun litt av overskriften, nettopp slik at folk kan kjenne den igjen.

Du herpetiserer trådene ved å gjøre dette hele tiden. Helt unødvendig.

Skrevet

Mye mulig at det passer akkurat her i denne tråden....Men dette skjer hele tiden, i alle tråder, og jeg synes det er en uting. Forfatters overskrift bør bestå. Omtrent som tittelen på en bok:-)

Enig, men viss trådene er veldig lange kan det være greit å "splitte" dem. Eller om de skifter tema slik som her.

Skrevet

Enig, men viss trådene er veldig lange kan det være greit å "splitte" dem. Eller om de skifter tema slik som her.

Nei, jeg synes ikke det. Av respekt for trådstarters ønske om hva tråden skal "hete". Det er trådstarters tråd - uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Av respekt for trådstarters ønske om hva tråden skal "hete". Det er trådstarters tråd - uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

Ser den, men her har tråden gått fra en K2-klatrer til døde barn i Darfur (?) (og stort omegn!), så syns det er heilt kurant.

Om det var min tråd, ville jeg ikke blitt fornærma.

Gjest irrere
Skrevet

Ser den, men her har tråden gått fra en K2-klatrer til døde barn i Darfur (?) (og stort omegn!), så syns det er heilt kurant.

Du synes alt Sør gjør er kurant, så det overrasker vel ingen at du synes dette er okei.

Skrevet

''Ser den, men her har tråden gått fra en K2-klatrer til døde barn i Darfur (?) (og stort omegn!), så syns det er heilt kurant.''

Det er jo på den måten alle tråder blir manipulert, samtidig som overskriften forandres. Ser du ikke det? Og det er nettopp dette jeg finner totalt uakseptabelt.

Skrevet

Du synes alt Sør gjør er kurant, så det overrasker vel ingen at du synes dette er okei.

''Du synes alt Sør gjør er kurant, så det overrasker vel ingen at du synes dette er okei.''

Kan virke "litt" sånn ja....

Gjest irrere
Skrevet

''Du synes alt Sør gjør er kurant, så det overrasker vel ingen at du synes dette er okei.''

Kan virke "litt" sånn ja....

Han har nok "heltestatus" der i gården ja.

Skrevet

Han har nok "heltestatus" der i gården ja.

Tror nok det:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Huff ja, tenk at pene folk skal dø. *blæh*

Snakker om risikosport - denne karen tok sjanser så store at det nesten ikke er til å begripe, og som attpåtil kostet svimlende summer. Jeg klarer ikke opparbeide så mye tristhet, mer hoderisting.

Det er trist for de etterlatte, selvsagt.

Skrevet

Huff ja, tenk at pene folk skal dø. *blæh*

Snakker om risikosport - denne karen tok sjanser så store at det nesten ikke er til å begripe, og som attpåtil kostet svimlende summer. Jeg klarer ikke opparbeide så mye tristhet, mer hoderisting.

Det er trist for de etterlatte, selvsagt.

''Huff ja, tenk at pene folk skal dø. *blæh*''

LOL:-) Ja, tenk hvor ille det er:-)

Skrevet

Vel, jeg var inne på "25 nyeste" samt "Svar til meg", og svarte derfra - jeg er ikke Sørs førstedame.

Skrevet

Vel, jeg var inne på "25 nyeste" samt "Svar til meg", og svarte derfra - jeg er ikke Sørs førstedame.

Det er ikke den første gangen det ser slik ut:-)

Skrevet

Tror nok det:-)

Takk for "konstruktive" innlegg, begge to!

Legger meg nå, så ikke tolk det som mangel på argumenter eller noe annet :-(

Skrevet

Takk for "konstruktive" innlegg, begge to!

Legger meg nå, så ikke tolk det som mangel på argumenter eller noe annet :-(

Godnatt Angustina .-)

Skrevet

Godnatt Angustina .-)

Det samme til deg, zzzz ;-)

Skrevet

Hvorfor må du hele tiden forandre overskrifter? På meg virker det respektløst overfor trådstarter, helt unødvendig og forvirrende for oss som vil følge trådene. Og det er ikke den første gangen dette blir påpekt fra andre brukere.

Enig. Det burde ikke være mulig å forandre overskriftene for andre enn den som har skrevet hovedinnlegget. Komplett forvirrende når man går inn på 100 nyeste! Når man har rotet seg inn i en av disse endeløse masetrådene går man ut, så prøver man en ny, bare for å oppdage at man er tilbake i samme røra.

Skrevet

Enig. Det burde ikke være mulig å forandre overskriftene for andre enn den som har skrevet hovedinnlegget. Komplett forvirrende når man går inn på 100 nyeste! Når man har rotet seg inn i en av disse endeløse masetrådene går man ut, så prøver man en ny, bare for å oppdage at man er tilbake i samme røra.

Ja, det er helt håpløst...Og du verden for en arroganse og ta seg til rette på den måten der. Jeg har ofte irritert meg over at det er mulig og oversette utenlandske boktitler/filmer til noe helt annet på norsk....og sett på det som en form for "vite bedre enn forfatteren-mentalitet". Men her inne burde jo innlegg få lov til og beholde sine overskrifter, synes jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...