Gå til innhold

Nå ble jeg trist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de driver på med den sporten vet de utmerket godt hva de utsetter seg for.

Men veldig trist for de pårørende selvfølgelig.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• ShitDiddelyDo

14

• Colette

12

• Angustia

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*svelger tungt* Det var et så grusomt bilde at jeg ikke finner ord...

Jeg vet det. Man mister munn og mæle.

Fotografen "flippet ut" og tok selvmord. Han vant en stor "fotografpris" for det bildet, men jeg husker ikke om det var før eller etter han døde.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, huff. Det er lissom en ting når de stygge krabber, mer nå har også de pene begynt å vandre.

En samfunn i forfall.

Skrevet

Ja, huff. Det er lissom en ting når de stygge krabber, mer nå har også de pene begynt å vandre.

En samfunn i forfall.

Det er selvsagt mye tristere når de pene dør! ;-)

Utover det vil jeg påstå at å stå på ski ned K2 omtrent kvalifiserer som "selvmord".

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er selvsagt mye tristere når de pene dør! ;-)

Utover det vil jeg påstå at å stå på ski ned K2 omtrent kvalifiserer som "selvmord".

Med vennlig hilsen

Risikoen ved denne sysselen er døden, og jeg ser derfor ikke helt poenget i at vi som ikke kjente fyren skal synes dette er trist. Han oppsøkte selv en svært farlig situasjon, noe han var klar over. Et lite feilskjær er nok. Det er denne risikoen som tiltalte ham.

Det er tristere ting å henge seg oppi i verden enn en (spesielt kjekk) ekstremsportutøver som feiler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det samme sa jeg når han derre smukkasen fra australia døde også, han derre skuespilleren... han unge... men da var det bare kvinnfolk her inne, og jeg fikk pepper. Mangler litt perspektiv fort, når det blir for mye strikkepinne.

(Hohoho...)

Kvinner har en greie for kjendiser som dør. Spesielt når de er kjekke.

F.eks. Michael Jackson. Alle kvinners våte drøm.

Skrevet

Risikoen ved denne sysselen er døden, og jeg ser derfor ikke helt poenget i at vi som ikke kjente fyren skal synes dette er trist. Han oppsøkte selv en svært farlig situasjon, noe han var klar over. Et lite feilskjær er nok. Det er denne risikoen som tiltalte ham.

Det er tristere ting å henge seg oppi i verden enn en (spesielt kjekk) ekstremsportutøver som feiler.

Nei, jeg har heller ikke ofret ham "en tanke".

Og jeg tenkte nok at det kom en mengde "hyllester" til ham, siden han endte opp på forsiden av VG.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kvinner har en greie for kjendiser som dør. Spesielt når de er kjekke.

F.eks. Michael Jackson. Alle kvinners våte drøm.

''F.eks. Michael Jackson. Alle kvinners våte drøm.''

Et pedofilt misfoster. Fatter ikke at han kan være noen som helst sin våte drøm.

Men et musikalsk geni, det skal han ha.

Skrevet

Setter tingene i perspektiv ja :-(

Og det er, dessverre, hverdagen i mange land.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

''F.eks. Michael Jackson. Alle kvinners våte drøm.''

Et pedofilt misfoster. Fatter ikke at han kan være noen som helst sin våte drøm.

Men et musikalsk geni, det skal han ha.

Nå vet du ikke at han var pedofil.

Men han var utvilsomt litt sær.

Gjest Drittlei holdningen deres!!!! S og A
Skrevet

Nettopp! Det burde bidra til å sette "problemer" i perspektiv.

(Hører på radio akkurat nå at måkene er et "problem" i Bergen, og de har kopla inn en fugleekspert..)

Meiner ikke at alle andre problemer er bagateller, det finnes mange i Norge, men vi bør våkne og se ut over vår egen navle.

Det er ikke alle som er like opptatt av å redde alle andre land enn Norge.

Det som foregår i Norge ja det er bare bagateller. Andre mennesker må få lov til å føle at ting er viktig for dem uten at hverken Sør eller Augustia skal sitte med pekefingeren og si at dette er ikke noe å føle noe for, for det JEG bryr meg om ja det, det er så mye mye viktigere!!!

Syntes dere alle burde legge fra seg den holdningen, vi mennesker velger våre saker SELV, og lar oss ikke diktere av hverken Sør eller Augustina

Skrevet

Det som foregår i Norge ja det er bare bagateller. Andre mennesker må få lov til å føle at ting er viktig for dem uten at hverken Sør eller Augustia skal sitte med pekefingeren og si at dette er ikke noe å føle noe for, for det JEG bryr meg om ja det, det er så mye mye viktigere!!!

Syntes dere alle burde legge fra seg den holdningen, vi mennesker velger våre saker SELV, og lar oss ikke diktere av hverken Sør eller Augustina

Tiltredes!!

Skrevet

Nå vet du ikke at han var pedofil.

Men han var utvilsomt litt sær.

Forsåvidt ikke, men en voksen mann (aldersmessig) som foretrekker å dele seng med prepubertale smågutter tenker man jo sitt om...

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Syntes dere alle burde legge fra seg den holdningen, vi mennesker velger våre saker SELV, ''

Det har du helt rett i.

Og hvilke saker vi velger å engasjere oss i sier litt om oss som personer. Det er det vel heller ikke vanskelig å si seg uenig i.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Syntes dere alle burde legge fra seg den holdningen, vi mennesker velger våre saker SELV, ''

Det har du helt rett i.

Og hvilke saker vi velger å engasjere oss i sier litt om oss som personer. Det er det vel heller ikke vanskelig å si seg uenig i.

...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forsåvidt ikke, men en voksen mann (aldersmessig) som foretrekker å dele seng med prepubertale smågutter tenker man jo sitt om...

Det sier i hvert fall noe om hvem han føler han fikk kontakt med. Men det sier lite om hvem han tente seksuelt på. Om den mannen i det hele tatt hadde noe seksuelt i seg.

Skrevet

Mennesker i et samfunn "dikterer" hverandre til enhver tid. Vi er sosiale vesener og vi tilpasser oss normen i stor grad (ja, selv de som tatoverer hele ansiktet og går i heldekkende, sorte klær i juli).

Stort sett alle i denne tråden har talt i mot trådstarters uttalelse. Derfor er, heldigvis, normen her på DOL at man gir sympati og krefter til de i verden uten luksusproblemer som "hvordan få pumpet mest mulig adrenalin inn i kroppen, siden livet mitt er så trygt og kjedelig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...