Gjest Takknemlig hvis noen vet Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hvor kan man se filmer gratis på nett? Har lyst til å se The Unborn, en skrekkfilm jeg har blitt anbefalt. 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Ingen ting er "gratis", din snik. Du får kjøpe/leie som andre skikkelige mennesker. 0 Siter
Gjest Takknemlig hvis noen vet Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Ingen ting er "gratis", din snik. Du får kjøpe/leie som andre skikkelige mennesker. Jeg har da vitterlig sett Frustrert fruer et sted på nett, helt gratis! Har bare glemt hva det nettstedet heter! 0 Siter
Gjest Takknemlig hvis noen vet Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 www.thepiratebay.org ;-) Takk, men ble grepet av dårlig samvittighet gitt. ;-) Samme kveld meldte jeg meg inn i en filmklubb hvor jeg satte opp ønskede filmer, og om noen dager får jeg de første i posten. ;-) 0 Siter
Gjest Takknemlig hvis noen vet Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Ingen ting er "gratis", din snik. Du får kjøpe/leie som andre skikkelige mennesker. Jepp, takk for at du sa det. Har nå meldt meg inn i en filmabonnementsklubb hvor jeg får filmer i posten. Betaler 79 kr i mnd og får da se fire filmer pr. mnd. Slettes ikke verst deal, synes jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.