Gå til innhold

Jeg vil se film! Hjelp?

Gjest Takknemlig hvis noen vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man se filmer gratis på nett? Har lyst til å se The Unborn, en skrekkfilm jeg har blitt anbefalt.

Gjest mosegaard
Skrevet

Ingen ting er "gratis", din snik. Du får kjøpe/leie som andre skikkelige mennesker.

Skrevet

Ingen ting er "gratis", din snik. Du får kjøpe/leie som andre skikkelige mennesker.

Jeg har da vitterlig sett Frustrert fruer et sted på nett, helt gratis! Har bare glemt hva det nettstedet heter!

Skrevet

www.thepiratebay.org

;-)

Takk, men ble grepet av dårlig samvittighet gitt. ;-) Samme kveld meldte jeg meg inn i en filmklubb hvor jeg satte opp ønskede filmer, og om noen dager får jeg de første i posten. ;-)

Skrevet

Jepp, takk for at du sa det. Har nå meldt meg inn i en filmabonnementsklubb hvor jeg får filmer i posten. Betaler 79 kr i mnd og får da se fire filmer pr. mnd. Slettes ikke verst deal, synes jeg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...