Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp - mobilen min kollapset totalt i forgårs!

Jeg har hatt en gammel Nokia, den er vel 4,5 år gammel, og nå må jeg få kjøpt meg ny på mandag.

Har sett på denne: http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-W995TELENOR.NOR.aspx

Viktig med godt kamera og gode taster for å skrive sms'er, samt god skjerm.

Har noen av dere noen spesielle modeller å anbefale?

Gjest vanesak
Skrevet

bra mobil til deg men SE har mye motsatt funksjoner av nokia....

Gjest luftslott
Skrevet

Kjøp heller denne, her får du veldig mye for pengene! Kommer med fulltastatur så den er super til meldinger/mail. Den scorer maks på alle tester! Har veldig lyst på den selv men har ikke råd til mobilbytte akkurat nå...

Skrevet

Se på modellene til HTC og Sony Ericsson. HTC Desire har fått toppkarakter, blant annet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kjøp heller denne, her får du veldig mye for pengene! Kommer med fulltastatur så den er super til meldinger/mail. Den scorer maks på alle tester! Har veldig lyst på den selv men har ikke råd til mobilbytte akkurat nå...

Hvilken modell mener du?

Skrevet

bra mobil til deg men SE har mye motsatt funksjoner av nokia....

Ja, jeg vet at det blir litt uvant fra begynnelsen med en Sony Ericsson (hvis jeg velger det). Sønnen min har det, og det er litt tungvint. Men jeg regner med at jeg kommer kjapt inn i det. Skriver mange meldinger pr dag, så jeg lærer i alle fall sms bruk raskt, regner jeg med.

Skrevet

Se på modellene til HTC og Sony Ericsson. HTC Desire har fått toppkarakter, blant annet.

Med vennlig hilsen

HTC har jeg ikke hørt om... Skal sjekke det ut.

Gjest luftslott
Skrevet

Hvilken modell mener du?

SE X10 Mini Pro...

Caloni Makaroni
Skrevet

HTC har jeg ikke hørt om... Skal sjekke det ut.

Jeg har HTC Desire og er fantastisk fornøyd, har ikke angret et sekund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...