Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest annalynn
Skrevet

Enig. Det er så fordummende som det går an. Skjønner ikke at ikke folk har bedre ting å bedrive med det livet de har fått enn dette.

Skrevet

Fasinerende. Enig i at det er en Darwin verdig, men om den skal til de som arrangerte eller han som strøk med.... se der er jeg ikke sikker. :0/

Skrevet

Fasinerende. Enig i at det er en Darwin verdig, men om den skal til de som arrangerte eller han som strøk med.... se der er jeg ikke sikker. :0/

I følge Darwin Awards så er det jo til de som fjerner seg fra "the gene pool", altså, de som dør.

Med vennlig hilsen

Gjest signert
Skrevet

Minner meg litt om de gamle gladiatorene.

Den som overlever vinner.

Gjest IQ:110+
Skrevet

Enig. Det er så fordummende som det går an. Skjønner ikke at ikke folk har bedre ting å bedrive med det livet de har fått enn dette.

Jeg foreslår strikkhopping,eller fallskjermhopping fra norske fjell.

Fjellklatring,er vel mer usikkert? Fallskjermhopping fra store høyder untas,da man har noe tid til å åpne fallskjermen.

Ellers finnes en del motorsport som er ganske farlig.(Ronnie Petterson+Niki Lauda)

Hva med alle amatører som enten driver fjellklatring eller drar på safari og vil klappe den søte løven som sover så søtt?

Idioter er vel den enste gruppen mennesker jeg ikke synes synd på om de skulle dø.Det hever bare intelligensen på resten av oss.(Om barna enten blir smartere,eller er like dumme som foreldrene og gjør akkurat det samme)

Skrevet

Overskrift i linken under: "Umulig å si hvor det gikk galt".

http://www.dagbladet.no/2010/08/08/nyheter/sauna/utenriks/12875857/

Vel - jeg er ingen ekspert på badstuekonkurranser, men noe sier meg at stikkordet i forhold til hvor det gikk galt er "110 grader". Man kunne jo kokt egg der inne.

''men noe sier meg at stikkordet i forhold til hvor det gikk galt er "110 grader". ''

Ja, en skulle ikke tro at det var så vanskelig å komme fram til den konklusjonen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...