Gjest ripefri? Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Noen er bare tynne overflatiske, mens noen er litt dypere. Har prøvd lakk på, men det vises... hva er best til å fjerne riper? Går det an å få det helt fint igjen? Hvis jeg gjør det hos verksted, hvor dyre er de? 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Fnis. Kom bare til å tenke på den gangen jeg skulle fjerne noen svarte striper som var kommet på lakken. Som den gode husmor jeg jo var (og er) tok jeg i bruk Jif skurekrem. Joda...så...neida...hehe. Mannen ble ikke så happy, for å si det sånn. ;0) 0 Siter
Gjest ripefri? Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Fnis. Kom bare til å tenke på den gangen jeg skulle fjerne noen svarte striper som var kommet på lakken. Som den gode husmor jeg jo var (og er) tok jeg i bruk Jif skurekrem. Joda...så...neida...hehe. Mannen ble ikke så happy, for å si det sånn. ;0) Haha 0 Siter
Gjest Hobby Bilmekaniker Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Det finnes en type polermasse som heter rubber,den er litt grovere en vanlig polermasse.Tannkrem kan sikkert også prøves om bilen er gammel.På biler etter år 2000 hadde jeg ikke turt noe selv,man snakker jo om biler over 150 000 kr.(Som regel kjøper de fleste ikke de alle minste under kr 200 000 i nypris) Koster bilen under 50 000 hadde jeg tatt sjangsen på å prøve selv.Føst rubber eller tannkrem,og så vanlig polering.Kjøpes på bensinstasjoner om man er rik,eller på Biltema (Eller Mekonomen) om man er fattig. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 http://www.bilkosmetikk.no/Velkommen.html Sto en del bra om disse på klikk.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.