Gå til innhold

Få vekk riper på bil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest saphira

Fnis. Kom bare til å tenke på den gangen jeg skulle fjerne noen svarte striper som var kommet på lakken.

Som den gode husmor jeg jo var (og er) tok jeg i bruk Jif skurekrem. Joda...så...neida...hehe.

Mannen ble ikke så happy, for å si det sånn. ;0)

Gjest ripefri?

Fnis. Kom bare til å tenke på den gangen jeg skulle fjerne noen svarte striper som var kommet på lakken.

Som den gode husmor jeg jo var (og er) tok jeg i bruk Jif skurekrem. Joda...så...neida...hehe.

Mannen ble ikke så happy, for å si det sånn. ;0)

Haha :)

Gjest Hobby Bilmekaniker

Det finnes en type polermasse som heter rubber,den er litt grovere en vanlig polermasse.Tannkrem kan sikkert også prøves om bilen er gammel.På biler etter år 2000 hadde jeg ikke turt noe selv,man snakker jo om biler over 150 000 kr.(Som regel kjøper de fleste ikke de alle minste under kr 200 000 i nypris)

Koster bilen under 50 000 hadde jeg tatt sjangsen på å prøve selv.Føst rubber eller tannkrem,og så vanlig polering.Kjøpes på bensinstasjoner om man er rik,eller på Biltema (Eller Mekonomen) om man er fattig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...