Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja om det har noen interesse for noen, så er det ikke...jeg holdt på å skrive botulisme...hehe... ikke biola heller. *facepalm* brekkeparken..bb..bæ.

For faen blekkulf BORRELIA.. åh!! Jeg har ikke borrelia sier legen. Bestemt.

Men hva jeg har vet fåglarna alene. Forhøyet crp og senkning. Etter seks dager på doxylin. Den som lever får se. :0)

Skrevet

LOL!!!! Godt det ikke er borrelia :)

Ja.. du skal se det er alzheimer light med delvis afasi.. ;0)

Skrevet

Ja.. du skal se det er alzheimer light med delvis afasi.. ;0)

Hi, hi - ingen dårlig diagnose. Medfører mye morsomt for dem rundt ;)

Selv lider jeg av oljet teflonhjerne...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Fikk du en annen type antibiotika?

God bedring! Om ikke annet så vet du hva du ikke har. ;-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1281346062' post='4412856]

Fikk du en annen type antibiotika?

God bedring! Om ikke annet så vet du hva du ikke har. ;-)

Nei, hun sa at jeg skulle fullføre den jeg har og så fikk jeg ikke noe annet. Hun vil nok vite hva hun medisinerer først tenker jeg.

Skrevet

Nei, hun sa at jeg skulle fullføre den jeg har og så fikk jeg ikke noe annet. Hun vil nok vite hva hun medisinerer først tenker jeg.

Sikkert. Var verdiene dine høyere nå, eller var de lavere, slik at kanskje antibiotikaen virker, om enn ikke optimalt?

Uansett, det er jo ikke nøye, det som er viktig er at legen din følger deg opp. Håper dere løser mysteriet, kverker det som må kverkes, og du blir mer fit for fight igjen.

Stell med meg deg selv nå da, ta det med ro og la kroppen få hvile.

Gjest ingen nick
Skrevet

Hi, hi - ingen dårlig diagnose. Medfører mye morsomt for dem rundt ;)

Selv lider jeg av oljet teflonhjerne...

''Hi, hi - ingen dårlig diagnose. Medfører mye morsomt for dem rundt ;)''

En slik diagnose er ikke noe å le av, alzheimer er en tragisk sykdom, som absolutt ikke er morsom for dem rundt. Det er trist å miste noen en er glad mer og mer i langsomt tempo, slik det skjer ved denne sykdommer.

Det burde du vite, du som utdanner deg til sykepleierske.

Skrevet

En slik diagnose er ikke noe å le av, alzheimer er en tragisk sykdom, som absolutt ikke er morsom for dem rundt. Det er trist å miste noen en er glad mer og mer i langsomt tempo, slik det skjer ved denne sykdommer.

Å hjelpes meg! Selvsagt vet jeg det. Har da selv opplevd Alzheimer i nærmeste familie. Kanskjer derfor det kan være greit å kunne spøke litt med det innimellom også.

Slutt å være så hårsår :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1281347103' post='4412859]

Sikkert. Var verdiene dine høyere nå, eller var de lavere, slik at kanskje antibiotikaen virker, om enn ikke optimalt?

Uansett, det er jo ikke nøye, det som er viktig er at legen din følger deg opp. Håper dere løser mysteriet, kverker det som må kverkes, og du blir mer fit for fight igjen.

Stell med meg deg selv nå da, ta det med ro og la kroppen få hvile.

Crp var lavere, senkninga aner jeg ikke for den ble først tatt i dag. Men sikkelig treig nedgang til å ha tatt antibiotika, så jeg aner ikke om den ville gått ned av seg selv i alle fall. Ergelig å ikke vite!

Har ikke tid til dette, jeg skal jo på skolen om en uke.

Skrevet

Crp var lavere, senkninga aner jeg ikke for den ble først tatt i dag. Men sikkelig treig nedgang til å ha tatt antibiotika, så jeg aner ikke om den ville gått ned av seg selv i alle fall. Ergelig å ikke vite!

Har ikke tid til dette, jeg skal jo på skolen om en uke.

Tid nei, slikt kommer alltid når det ikke passer!

Håper legen tok nok prøver, finner synderen, du får rett drugs, og vips kverkes det på høyt plan.

Skrevet

Alzheimer er en tragisk sykdom, som man er nødt til å ta med humør for å overleve som pårørende....

Skrevet

Litt betryggende da, at det ikke gikk an å få borrelia av så kortvarig flåttbitt....

Håper de snart finner ut hva det er!

Skrevet

Alzheimer er en tragisk sykdom, som man er nødt til å ta med humør for å overleve som pårørende....

Min stakkars far hadde alzheimer. Vi flirer oss fremdeles skakke over hans sprøe skopåfunn. Alle sko han fant var hans, de hadde han køpt i Oslo, og betalt masse penger for. Det ble jo bare urkomisk der han sto og knuget fast besøkets høyhælte damesandaler i str 35 og påstå med et åpent og ærlig blikk at de hadde han kjøpt i Oslo.

Alzheimer er en forferdelig lidelse, men man kan jo ikke bare sette seg ned og se svart på tingene.

Skrevet

Min stakkars far hadde alzheimer. Vi flirer oss fremdeles skakke over hans sprøe skopåfunn. Alle sko han fant var hans, de hadde han køpt i Oslo, og betalt masse penger for. Det ble jo bare urkomisk der han sto og knuget fast besøkets høyhælte damesandaler i str 35 og påstå med et åpent og ærlig blikk at de hadde han kjøpt i Oslo.

Alzheimer er en forferdelig lidelse, men man kan jo ikke bare sette seg ned og se svart på tingene.

Ja,- omtrent sånne episoder kjenner jeg også til fra nær familie,- trist - og urkomisk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...