Gå til innhold

37" TV

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg skal hjelpe noen med å kjøpe TV. Han vil gjerne ha rundt 40-42", men det er det ikke plass til (i såfall må hele stua ommøbleres, og det er ikke aktuelt). Jeg ser at 37" er det plass til med litt godvilje.

Når jeg ser på prisene på TVer er det tydelig at det er 32" og 42" som er bestselgerne, og dermed får man disse TVene ned i 3-4000 kroner flere steder, mens de på 37" er det ikke samme utvalget i, og jeg tror knapt jeg har sett en aktuell en til under 7000. Ofte 8-9000.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe en 37" til samme pris (eller billigere) enn 42" pleier å selges for?

Alternativet er jo å kjøpe en 32", men det er ikke ideelt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis størrelsen er det eneste som teller bør det vel være enkelt å søke seg fram til en god pris på 37-tommere, men hvis størrelsen er det eneste du tenker på ved valg av tv tror jeg kanskje du burde få et mannfolk til å hjelpe deg. ;)

Skrevet

Hvis størrelsen er det eneste som teller bør det vel være enkelt å søke seg fram til en god pris på 37-tommere, men hvis størrelsen er det eneste du tenker på ved valg av tv tror jeg kanskje du burde få et mannfolk til å hjelpe deg. ;)

Hvis vi mannfolk skal hjelpe, kommer vi til å påstå at en 32" er 42".

Caloni Makaroni
Skrevet

LOL! Du har så rett, så rett. I det med at jeg kanskje burde se litt etter kvalitet også, altså.

Men jeg HAR altså søkt rundtomkring etter TV'er, og finner gode priser på 32" og 42", mens 37" aldri kommer ned i like lave priser.

Caloni Makaroni
Skrevet

Den så fin ut! Men ikke tilgjengelig verken i nettbutikk eller på nærmeste Elkjøp, ser jeg. Jeg har sett noen med gode priser på elkjop.no før, men felles for de er at ingen av dem er tilgjengelige. Den her kom dog med en spesifikk dato den skal være tilgjengelig, det er da enda noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...