Gjest Livemarie Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Har vært slapp i flere dager. Hodet verker og føles som proppet av bommull, nesen er tett, halsen sår og jeg hoster i et sett. Har heller ingen smakssans. Har hatt det slik i snart en uke. Føler allikevel jeg ikke er dårlig nok til å måtte holde meg hjemme og kan delta i de fleste aktiviteter. Det er bare litt ubehagelig. Det som irriterer meg mest er at jeg har ferie og denne sterke forkjølelsen gjør jo at jeg ikke får "ordentlig" kvalitetsferie. Kan jeg gå til legen å få sykemelding, slik at jeg kan få ta igjen ferie? Eller må du være skikkelig syk/sengeliggende for å få det? Har bare to uker ferie i sommer og kommer jo ikke til å føle meg uthvilt etter denne ferien.. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 '' Føler allikevel jeg ikke er dårlig nok til å måtte holde meg hjemme og kan delta i de fleste aktiviteter. Det er bare litt ubehagelig.'' Da hadde du vel gått på jobben hvis ikke det var ferie? Og da blir det jo ikke riktig med sykemelding nå heller... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 At man blir forkjølet og mister et par dager ferie tror jeg må gå på kontoen for uflaks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.