Gå til innhold

Råd om Kontinentalsenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på den ;)

Jeg leter også etter ny dobbelseng/kontinentalseng og har problemer med å orientere meg i jungelen..... Min seng bør ikke koste over 10 000 iallefall, men den må være god å ligge i :)

Skrevet

Vi kjøpte en Svane Classic for ti mnd siden. Jeg sover veldig godt, men min mann som er ganske tung har allerede ligget ned en svær dump i sin madrass. Litt viktig at man velger riktig madrass etter kroppstyngde, og fasong. Kjøp sengen der hvor selgeren ser ut til å vite noe om madrasser og ikke bare skal selge deg en seng. Men vi kommer nok aldri til å kjøpe oss "vanlig" seng igjen, selv om vi har vært litt uheldig med den ene madrassen.

Gjest Sengeseng
Skrevet

Vi kjøpte en Svane Classic for ti mnd siden. Jeg sover veldig godt, men min mann som er ganske tung har allerede ligget ned en svær dump i sin madrass. Litt viktig at man velger riktig madrass etter kroppstyngde, og fasong. Kjøp sengen der hvor selgeren ser ut til å vite noe om madrasser og ikke bare skal selge deg en seng. Men vi kommer nok aldri til å kjøpe oss "vanlig" seng igjen, selv om vi har vært litt uheldig med den ene madrassen.

Jeg er stor men skal bli mindre :( Mulig jeg bør vente litt da :-S

Gjest Sengeseng
Skrevet

Henger meg på den ;)

Jeg leter også etter ny dobbelseng/kontinentalseng og har problemer med å orientere meg i jungelen..... Min seng bør ikke koste over 10 000 iallefall, men den må være god å ligge i :)

:) :)

Skrevet

Skal du ha den alene, eller skal du dele med noen? Kontinentalsenger fungerer bra for en person, men etter ei stund som samboere valgte vi å gå over til tradisjonell dobbeltseng med to madrasser ved siden av hverandre (har felles overmadrass). I kontinentalseng våkner jeg hver gang gubben snur seg, og vi sover begge mye bedre i tradisjonell dobbeltseng.

Gjest sleep tight
Skrevet

Jeg har svane sense og er superfornøyd! Madrassene er vendbare, med hard/myk fasthet i hver madrass. Jeg sover foreløbig alene i den, men tidligere erfaring med kontinentalmadrass og stor mann ved siden av er bare god. ;-)

Gjest Sengeseng
Skrevet

Jeg har svane sense og er superfornøyd! Madrassene er vendbare, med hard/myk fasthet i hver madrass. Jeg sover foreløbig alene i den, men tidligere erfaring med kontinentalmadrass og stor mann ved siden av er bare god. ;-)

Knegg, tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...