Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som gjorde til at du bestemte deg for det nicket du har?

Jeg satt å prøvde ut flere...men de var opptatt...

Så kom det en bananflue surrende forbi meg...så vips...så fikk jeg nicket "bananflue" =)

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg fant sikkert mitt nick på en ONSDAG...ikke fordi jeg husker det, men det ligger litt i nicket.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg bytter med ujevne mellomrom, men har ingen forklaring på hvorfor jeg endte opp med det nåværende nicket. Er mye som er opptatt ja, så man må sitte der og teste litt. :-)

Morning Glory
Skrevet

Jeg kommenterte et innlegg skrevet av "What's the story?". Oasis har et album som heter (What's the Story) Morning Glory. Morning Glory var derfor det første som falt inn i hodet mitt. Det passer egentlig godt, for jeg er morgenfugl.

Skrevet

Grunnen til mitt valg av nick sier seg vel egentlig selv, jeg var dog litt overrasket over at det var ledig:-)

Skrevet

Jeg mener å huske det kommer fra en bunke med CD-plater med teksten "platinum" som lå på pulten ved siden av PC-en på det tidspunkt. Fantasien stopper helt opp når jeg skal finne på brukernavn og passord.:) Jeg er langt fra platinablond! :)

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg har bare hatt teite nick og prøver meg nå på et nytt... men er usikker på om jeg vil beholde dette. Hva syns dere om nicket?

Hvilke assosiasjoner gir det dere?

Gjest Lotusens skjønnhet
Skrevet

Jeg har bare hatt teite nick og prøver meg nå på et nytt... men er usikker på om jeg vil beholde dette. Hva syns dere om nicket?

Jeg syns nicket ditt er fint...

For buddhister er lotusblomsten symbol på godhet, renhet og åndelig vekst. Lotus vokser i grumsete vann, men blomsten stiger opp over mudderet, mot solen, for å blomstre på overflaten av vannet. På samme måte kan mennesker stige opp over livets prøvelser og trengsler og oppnå oppvåkning. Lotusens skjønnhet kan også sammenlignes med Buddha. I kunsten er Buddha ofte fremstilt på en trone av lotusblader, og folk ofrer ofte lotusblomster ved Buddhatemplene. Buddha er på denne måten fri for alle urenheter som uvitenhet, hat og grådighet.

Skrevet

Lotus er en helt nydelig blomst og gir meg assosiasjoner til skjøre rosa farger og japanske broderier!

Skrevet

Jeg mener å huske det kommer fra en bunke med CD-plater med teksten "platinum" som lå på pulten ved siden av PC-en på det tidspunkt. Fantasien stopper helt opp når jeg skal finne på brukernavn og passord.:) Jeg er langt fra platinablond! :)

Ser for meg en ring med diamant i jeg. Dyrt! :0)

http://www.gullsmed.no/index.php?page=nyttig_platina

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg syns nicket ditt er fint...

For buddhister er lotusblomsten symbol på godhet, renhet og åndelig vekst. Lotus vokser i grumsete vann, men blomsten stiger opp over mudderet, mot solen, for å blomstre på overflaten av vannet. På samme måte kan mennesker stige opp over livets prøvelser og trengsler og oppnå oppvåkning. Lotusens skjønnhet kan også sammenlignes med Buddha. I kunsten er Buddha ofte fremstilt på en trone av lotusblader, og folk ofrer ofte lotusblomster ved Buddhatemplene. Buddha er på denne måten fri for alle urenheter som uvitenhet, hat og grådighet.

Passer litt for meg da :)

Får prøve nicket en stund og se.

Skrevet

Jeg var helt forelsket i filmene Mary Poppins og Sound of Music da jeg var yngre (og er det fortsatt), så valgt av nick var ganske enkelt :-)

Gjest What's the story?
Skrevet

Jeg kommenterte et innlegg skrevet av "What's the story?". Oasis har et album som heter (What's the Story) Morning Glory. Morning Glory var derfor det første som falt inn i hodet mitt. Det passer egentlig godt, for jeg er morgenfugl.

Hey, det var jo meg jo! Og ja, jeg tenkte på Oasis jeg også. :-)

Skrevet

Jeg var helt forelsket i filmene Mary Poppins og Sound of Music da jeg var yngre (og er det fortsatt), så valgt av nick var ganske enkelt :-)

I tillegg er du jo "practically perfect in every way" ;)

Skrevet

I tillegg er du jo "practically perfect in every way" ;)

Jepp det er supercalifragilisticexpialidocious ;-)

Gjest segunda
Skrevet

Det nicket jeg har nå fikk jeg etter å ha møtt en mann fra Sør-Amerika som het Segundo. Jeg har hatt andre nick før.

Skrevet

Jeg tenker på biltypen Lotus ;-)

Gjest fra bergen
Skrevet

''Hva som gjorde til at du bestemte deg for det nicket du har?''

Det falt helt naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...