Craven Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Er det noen som vet - for dette finner jeg ikke ut av. Har en PC hjemme med spilleliste på iTunes som jeg har overført musikk til iPhone. På jobb har jeg jo også iTunes med litt musikk som iPhonen. Men slik dette later til å virke er at dersom jeg synkroniserer iTunes med iPhones på jobbe-PC'en slettes alt som ble lagt inn hjemme og kun den musikken som er på jobbe-PC'en blir lagt til. Derfor: Hvordan overfører jeg kun noen sanger til iPhonen uten å erstatte alt som ligger der fra før? Eller er det slik at dette systemet krever at kun en PC skal brukes til å overføre musikk til iPhonen? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Tror du bare kan synkronisere med en PC om gangen, og at om du prøver å synkronisere med en annen, så sletter du det som er fra før - nettopp som du har erfart. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Er du logget inn på samme iTunes-konto på begge maskinene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.