Gjest kløne nr1 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Opprinnelseland til en ip-adresse? 0 Siter
siameser Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 For eksempel på dnsstuff.com eller networktools.com 0 Siter
Gjest kløne nr1 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 For eksempel på dnsstuff.com eller networktools.com Supert! Mange takk! :-D Køddene som spammet meg holdt muligens til på Taiwan og i Tyskland... (ikke det at det hjelper meg, men jeg ventet fakstisk andre land.) 0 Siter
siameser Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Supert! Mange takk! :-D Køddene som spammet meg holdt muligens til på Taiwan og i Tyskland... (ikke det at det hjelper meg, men jeg ventet fakstisk andre land.) Det kan hende at de har brukt en proxy, altså at de har brukt en server i et annet land til å lede trafikken gjennom slik at det ikke vises hvor de egentlig kommer fra. 0 Siter
Gjest kløne nr1 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Det kan hende at de har brukt en proxy, altså at de har brukt en server i et annet land til å lede trafikken gjennom slik at det ikke vises hvor de egentlig kommer fra. Akkurat. Det er faktisk sannsynlig her. Alt de oppnår er å få henvendelsen sin slettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.