Gjest verinoca Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Tidligere så kom det info opp på siden min når jeg joinet/ble medlem i en gruppe, er dette endret? Har lyst å bli med i noen grupper pga en sykdom jeg har, men ønsker ikke å "flagge" ut til alle kontakter på fb at jeg er med i den....... Finner ikke lenge der oversikten over alle grupper jeg er med i, de dukker kun opp i "all connections". Betyr det at andre ikke nødvendigvis kan se mine grupper? Det hadde vært fint... :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Hos meg kan jeg klikke på "vis andre sider" under "info"-flagget, da får jeg opp alle gruppene. Har ikke testet, men antar en under innstillinger/settings kan sette at disse ikke vises. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Hos meg kan jeg klikke på "vis andre sider" under "info"-flagget, da får jeg opp alle gruppene. Har ikke testet, men antar en under innstillinger/settings kan sette at disse ikke vises. Sjekket dette, og bare enkelte grupper vises. Spørs om det må være en innstilling for dette ja. Testet å melde meg inn i sykdomsgruppa nå, og det dukket ikke opp noe på siden min om det. Kunne ikke se det i "vis andre sider" heller. Blir ikke helt klok på det der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.