Gå til innhold

Å "joine" en gruppe på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Tidligere så kom det info opp på siden min når jeg joinet/ble medlem i en gruppe, er dette endret?

Har lyst å bli med i noen grupper pga en sykdom jeg har, men ønsker ikke å "flagge" ut til alle kontakter på fb at jeg er med i den.......

Finner ikke lenge der oversikten over alle grupper jeg er med i, de dukker kun opp i "all connections". Betyr det at andre ikke nødvendigvis kan se mine grupper? Det hadde vært fint... :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hos meg kan jeg klikke på "vis andre sider" under "info"-flagget, da får jeg opp alle gruppene.

Har ikke testet, men antar en under innstillinger/settings kan sette at disse ikke vises.

Gjest verinoca
Skrevet

Hos meg kan jeg klikke på "vis andre sider" under "info"-flagget, da får jeg opp alle gruppene.

Har ikke testet, men antar en under innstillinger/settings kan sette at disse ikke vises.

Sjekket dette, og bare enkelte grupper vises. Spørs om det må være en innstilling for dette ja. Testet å melde meg inn i sykdomsgruppa nå, og det dukket ikke opp noe på siden min om det. Kunne ikke se det i "vis andre sider" heller.

Blir ikke helt klok på det der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...