Gå til innhold

Zumba

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd..? Er det lett å lære seg, og hvor effektivt er det på det beste? Trenger en stor plass foran TVn?

Skrevet

Jeg har ikke så mye tro på sånn hjemmetrenings greier hvor man ser på en DVD og skal gjøre det samme hjemme.

Har du Elixia i nærheten av der du bor? De har veldig bra Zumba timer! Kjempegøy!!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har kun prøvd zumba på treningssenteret jeg trener på - gøy.

Skrevet

Jeg har ikke så mye tro på sånn hjemmetrenings greier hvor man ser på en DVD og skal gjøre det samme hjemme.

Har du Elixia i nærheten av der du bor? De har veldig bra Zumba timer! Kjempegøy!!

Har medlemsskap på sats, men de har ikke Zumba der.

Skrevet

Har bare prøvd det på treningsstudio. Kjempemorsomt. Tror ikke du trenger all verdens plass foran TV'n :)

Skrevet

Jeg trener det på treninga.

Klarer ikke alle trinnene etter 6-8 timer, men det spiller vel egentlig liten rolle.

Jeg føler ikke at det er veldig hardt, men jeg blir VELDIG svett! Så da er det vel effektivt vil jeg tro:-)

Gjest stasats
Skrevet

Har medlemsskap på sats, men de har ikke Zumba der.

Men det er på vei til utvalgte senter fra 1 september. Kanskje du får det da?

Skrevet

Man kan ikke akkurat uttale seg om man ikke har prøvd ;)

Men når det kommer til å trene hjemme, er det kun viljen det står på.

Det er jo samme Zumbaen og den er like effektiv om du trener på studio eller om du gjør det etter DVD hjemme...

Selv gjør jeg det hjemme, det eneste som bekymrer meg er at naboene er meget nyskjerrig av seg ;)

Skrevet

Men det er på vei til utvalgte senter fra 1 september. Kanskje du får det da?

Ja, jeg så det, og sjekket mitt senter. Står ikke noe foreløpig, men får vel bare følge med :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...