Gjest str 42 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 noen som har prøvd..? Er det lett å lære seg, og hvor effektivt er det på det beste? Trenger en stor plass foran TVn? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke så mye tro på sånn hjemmetrenings greier hvor man ser på en DVD og skal gjøre det samme hjemme. Har du Elixia i nærheten av der du bor? De har veldig bra Zumba timer! Kjempegøy!! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har kun prøvd zumba på treningssenteret jeg trener på - gøy. 0 Siter
Gjest str 42 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke så mye tro på sånn hjemmetrenings greier hvor man ser på en DVD og skal gjøre det samme hjemme. Har du Elixia i nærheten av der du bor? De har veldig bra Zumba timer! Kjempegøy!! Har medlemsskap på sats, men de har ikke Zumba der. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Har bare prøvd det på treningsstudio. Kjempemorsomt. Tror ikke du trenger all verdens plass foran TV'n 0 Siter
Speak Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg trener det på treninga. Klarer ikke alle trinnene etter 6-8 timer, men det spiller vel egentlig liten rolle. Jeg føler ikke at det er veldig hardt, men jeg blir VELDIG svett! Så da er det vel effektivt vil jeg tro:-) 0 Siter
Gjest stasats Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Har medlemsskap på sats, men de har ikke Zumba der. Men det er på vei til utvalgte senter fra 1 september. Kanskje du får det da? 0 Siter
Humatus Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke så mye tro på sånn hjemmetrenings greier hvor man ser på en DVD og skal gjøre det samme hjemme. Har du Elixia i nærheten av der du bor? De har veldig bra Zumba timer! Kjempegøy!! Man kan ikke akkurat uttale seg om man ikke har prøvd Men når det kommer til å trene hjemme, er det kun viljen det står på. Det er jo samme Zumbaen og den er like effektiv om du trener på studio eller om du gjør det etter DVD hjemme... Selv gjør jeg det hjemme, det eneste som bekymrer meg er at naboene er meget nyskjerrig av seg 0 Siter
Gjest str 42 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Men det er på vei til utvalgte senter fra 1 september. Kanskje du får det da? Ja, jeg så det, og sjekket mitt senter. Står ikke noe foreløpig, men får vel bare følge med :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.