Gjest Lotus77 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Varierer litt, men forestiller meg at jeg tendenderer mot å klemme med høyre kinn. Jeg har også en favorittside når det gjelder å bære skulderveske, den har jeg alltid på venstre side. Forøvrig er jeg høyrehendt. 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Første klem er på høyre som regel. Blir det en klem til, så kommer den på venste kinn. Av og til blir det litt forvirring hvis vi ikke snur ansiktet i takt. hehe... 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 venstre. Er du venstrehendt kanskje? Siden du er den eneste venstrekinnsklemmeren, så er det kanskje en sammenheng? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Er du venstrehendt kanskje? Siden du er den eneste venstrekinnsklemmeren, så er det kanskje en sammenheng? Nei. Egentlig ikke. Men jeg bruker venstre hånd til ting andre bruker høyre på. F. eks jeg skriver med høyre, men jeg kan også skrive med venstre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.