Gå til innhold

Tjene penger på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet om måter å tjene penger på nettet?

Gjest hørt mye rart
Skrevet

Det meste er svindel. du ser sikkert mange reklamer der du kan tjene 10000 i uka osv uten å gjøre noe særlig for det, men det står lite om hva jobben dreier seg om.

så tar du kontakt...

og blir fristet, men du må investere så og så mye og bla bla

og ender opp med tap!

Kamuflerte pyramidespill.

Småbeløp kan du tjene på

spørreundersøkelser, f.eks. Panel.no

her har jeg hentet ut flere 200 kroners gavekort,

og Pointshop, her er det mye med liten tekst, så en må passe på hva en melder seg på, men du tjener opp poeng som kan veksles i varer eller gavekort, jeg har selv

kjøpt godteri og dvd'er for det jeg har opptjent, nå sparer jeg til gavekort på HM :)

men det tar månedsvis puuuuuuuh :)

Så rik har jeg ikke blitt på nettet hehe :)

Men vær i alle fall skeptisk til de tjen 10 000 i uka kampanjene.

Skrevet

Det meste er svindel. du ser sikkert mange reklamer der du kan tjene 10000 i uka osv uten å gjøre noe særlig for det, men det står lite om hva jobben dreier seg om.

så tar du kontakt...

og blir fristet, men du må investere så og så mye og bla bla

og ender opp med tap!

Kamuflerte pyramidespill.

Småbeløp kan du tjene på

spørreundersøkelser, f.eks. Panel.no

her har jeg hentet ut flere 200 kroners gavekort,

og Pointshop, her er det mye med liten tekst, så en må passe på hva en melder seg på, men du tjener opp poeng som kan veksles i varer eller gavekort, jeg har selv

kjøpt godteri og dvd'er for det jeg har opptjent, nå sparer jeg til gavekort på HM :)

men det tar månedsvis puuuuuuuh :)

Så rik har jeg ikke blitt på nettet hehe :)

Men vær i alle fall skeptisk til de tjen 10 000 i uka kampanjene.

Har sett mange av de svindlene der ja.Går heldigvis ikke på sånt.Pointshop har jeg vært på.Skal sjekke ut Panel.no :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...