Gå til innhold

Noen som kan anbefale gode dykkersteder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... på Kanariøyene?

Skal til Kanariøyene til vinteren og har lyst til å dykke. Tenkte å gå dykkerskole først og så reise litt rundt og dykke litt forskjellige steder.

Skal på flere Kanari-øyer.

Noen som har noe å anbefale?

Skrevet

Jeg trodde du kunne gå på vannet? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg trodde du kunne gå på vannet? ;-)

Med vennlig hilsen

Man kan jo ikke se det som er under vannet når man bare skal gå på det ;-) Selv vi kristne kan interessere oss for det som ligger under det åpenbare skjønner du!

Nå, noen gode dykkersteder i sør da, Sør?

Skrevet

Man kan jo ikke se det som er under vannet når man bare skal gå på det ;-) Selv vi kristne kan interessere oss for det som ligger under det åpenbare skjønner du!

Nå, noen gode dykkersteder i sør da, Sør?

Fernando de Noronha er stedet.

Ellers tror jeg at Ilha Grande og Buzius er fine steder, uten at jeg er sikker.

I Sør Afrika er det vel Mossel Bay som er stedet, særlig hvis du liker haier.

I Thailand er vel Krabi stedet, tror jeg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fernando de Noronha er stedet.

Ellers tror jeg at Ilha Grande og Buzius er fine steder, uten at jeg er sikker.

I Sør Afrika er det vel Mossel Bay som er stedet, særlig hvis du liker haier.

I Thailand er vel Krabi stedet, tror jeg.

Med vennlig hilsen

OK, hørtes forlokkende ut, bare at jeg skal altså til Kanariøyene, og da blir det litt langt å cruise over til Brasil eller Sør-Afrika eller Thailand ;-)

Skrevet

OK, hørtes forlokkende ut, bare at jeg skal altså til Kanariøyene, og da blir det litt langt å cruise over til Brasil eller Sør-Afrika eller Thailand ;-)

Pingle! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Pingle! :-)

Med vennlig hilsen

Hrmf... *sjekker straks hutigbåt mellom Lanzarote og Sør-Afrika for å unngå tilnavnet "pingle"*

Skrevet

Hrmf... *sjekker straks hutigbåt mellom Lanzarote og Sør-Afrika for å unngå tilnavnet "pingle"*

For kristne er det vel bare en "lengre" gåtur? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

For kristne er det vel bare en "lengre" gåtur? ;-)

Med vennlig hilsen

For langt, for langt, det er jo ihvertfal 11 mil fra Kanariøyene til kysten av Marokko, og jeg tror ikke Jesus ville valgt å gå over den strekninga.

Han var som kjent godt vant med å kjøre båt, også når det stormet :)

Skrevet

Reist til Egypt i stedet. Da får du en HELT annen opplevelse:-)

Skrevet

Reist til Egypt i stedet. Da får du en HELT annen opplevelse:-)

Poenget er at jeg skal til Kanariøyene i to uker med familien :) Jeg vil gjerne kombinere denne familieferien med dykking ;-)

Skrevet

Poenget er at jeg skal til Kanariøyene i to uker med familien :) Jeg vil gjerne kombinere denne familieferien med dykking ;-)

Forstår. Da har jeg ingen gode tips. Har prøvd meg på snorkling på flere av øyene uten at det har blitt noen flott opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...