Gå til innhold

Meteoritter

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/vitenskap_og_teknologi/1.7242906

Skal du få med deg "showet"?

Jeg blir veldig sjarmert av sånne skapninger som han Ødegårdkaren og det han driver med. :0)

I vinter kom det en sånn sverm rundt Pleiadene og jeg og mannen min ruslet ut i 23tiden på kvelden. Det var glassklar himmel og iskaldt ute. Vi tuslet et stykke på en grusvei innover i bygda her. Og så la vi oss rett på rygg i en grøft, hånd i hånd og kikket på alle lysene der oppe. Der lå vi i halvannen time og glodde opp til vi var blåfrossne begge to.

Veldig romantisk. :0) Anbefales!

Skrevet

''Og så la vi oss rett på rygg i en grøft, hånd i hånd og kikket på alle lysene der oppe. Der lå vi i halvannen time og glodde opp til vi var blåfrossne begge to. ''

Oversatt: Vi var så fulle at vi falt i grøften, og der lå vi og så stjerner i halvannen time. Heldigvis leste vi om en sverm i avisen neste dag, slik at vi hadde en bortforklaring!

;-)

Med vennlig hislen

Skrevet

''Og så la vi oss rett på rygg i en grøft, hånd i hånd og kikket på alle lysene der oppe. Der lå vi i halvannen time og glodde opp til vi var blåfrossne begge to. ''

Oversatt: Vi var så fulle at vi falt i grøften, og der lå vi og så stjerner i halvannen time. Heldigvis leste vi om en sverm i avisen neste dag, slik at vi hadde en bortforklaring!

;-)

Med vennlig hislen

Hehe... nei desverre. Jeg må skuffe deg der, vi var kjedelig klink edru begge to. Måtte hjem til barn etterpå. ;0)

Gjest vinglepetter
Skrevet

;-)

Med vennlig hislen

heehhe liker deg Sør...du er en morsom Skrue.

Skrevet

heehhe liker deg Sør...du er en morsom Skrue.

I'm screwed? :skremt:

Med vennlig hilsen

Gjest saphira
Skrevet

Gjorde ca det samme som du og mannen din gjorde. Det var svinkaldt, ja! Men vi tok med ungene til en strand uten lysforurensning og der la vi oss ned og tittet på herligheten.

Selvsagt skal vi gjøre det denne gangen også, hvis det blir stjerneklart, da. :0)

Gjest vinglepetter
Skrevet

I'm screwed? :skremt:

Med vennlig hilsen

Haben Sie Angst mein Freund??

Liker komentarene dine...ler meg fordervet:0))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...