Dory Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har kjøpt meg Iphone4 i dag:) Er helt blank på dette, så lurer på noen ting ang datakostnader: (Jeg har inkludert 500 MB pr mnd) Koster nrkradio noe? Har lastet ned NRKradio appl. 0 Siter
Mrs D Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Bruker du radio på iPhone via nettverk koster det ikke noe. Er du ute og bruker radio på f.eks 3G, så blir det fort 500 MB trafikk, ja. Du ser om du er på nettverk ved å sjekke oppe til høyre for navnet til mobilselskapet ditt, er det en prikk med større og større bua linjer over er du på nettverk. Står det E eller 3G bruker du mobilnettet. 0 Siter
Dory Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Bruker du radio på iPhone via nettverk koster det ikke noe. Er du ute og bruker radio på f.eks 3G, så blir det fort 500 MB trafikk, ja. Du ser om du er på nettverk ved å sjekke oppe til høyre for navnet til mobilselskapet ditt, er det en prikk med større og større bua linjer over er du på nettverk. Står det E eller 3G bruker du mobilnettet. Ok! Tusen takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.