Gjest nybegynnern Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jeg har akkurat startet opp et enkeltmannsforetak der inntekten årlig kommer langt under de 50000,- man må leverte eget regnskap for. Nå har jeg utført noen arbeidstimer og skal sende vedkommende en faktura for jobben. Hvor får man tak i slike fakturaer(finnes det f.eks noen på nettet som kan brukes)? Og hvor betaler man inn skatt(jeg ønsker ikke å forhåndsbetale en større sum da jeg ikke vet hvor mange oppdrag jeg får)? Takk for hjelpen 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 tror du finner rimelige, kanskje til og med gratis fakturaprogram du kan bruke på nett. Ellers er det lurt å sette av på egen konto i banken penger til skatt, dersom du ikke ønsker å forhåndsbetale skatt. 0 Siter
Maya Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Du får en fakturablokk på nærmeste bokhandler. I flere str som du kan skrive i for hånd og få en kopi til deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.