Gå til innhold

Bysykkel- hvor mange gir?

Gjest og hvor finner jeg sykkelforum?

Anbefalte innlegg

Gjest og hvor finner jeg sykkelforum?
Skrevet

Jeg har i dag en vanlig 21 girs damesykkel. Men den er ikke spesielt god å sykle på. I gamledager sykla jeg rundt på bestemors gamle og store damesykkel uten gir, og jeg sykla mye mer da. ( Ser Biltema selger en lignende uten gir til 1200 kr, men den er kanskje crap?) Nå ønsker jeg meg en sykkel nummer to, men jeg vet ikke helt hva jeg trenger til vanlig by/nærområde sykling. Vurderer også å kjøpe brukt sykkel og "style" den, men finnes det noe forum der en kan diskutere oppussing av sykkel, merker og sykkeldeler?

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg en landeveissykkel. Husker ikke hva de heter, men det er en mellomting mellom off-road og racer. De har store og dekkene er en mellomting mellom off-road og racer.

Det finnes mye pent brukt på finn.no. Sjekk der.

Skrevet

Jeg har en Merida 7 Classic som jeg bruker til og fra jobb. Det er en klassisk damesykkel med 7 gir. Med kurv på styret er den akkurat det jeg trenger. Det kommer litt an på hvor du bor, men hvis du har tenkt å parkere sykkelen i sentrum/handlegater/utenfor kjøpesenter, så ville jeg gått for en billig sykkel. Da jeg bodde i Bergen hadde jeg en Biltema-sykkel som jeg brukte når jeg skulle inn til sentrum, og den fikk stå i fred. Man stjeler ikke billig dritt når det står en ulåst sykkel i mangetusenkroners-klassen ved siden av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...