Gjest min kjære Ipod Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Den er helt sort, får ikke liv i den... Bruker den mye på kveldene og jeg la den på lading natt til i går, i går kveld når jeg skulle bruke den var den bare helt sort! Det har kommet en advarsel på den noen kvelder når jeg har begynt og bruke den, det har stått noe i rød tekst, men det har gått bort så fort så jeg har ikke fått med meg hva det har stårr, men det har sikkert noe med at den nå er død og gjøre... Noen som har tips til hva det kan være og som vet om det lar seg fikse? Hvor kan jeg henvende meg i så tilfelle? Har ikke kjøpt den på butikk, var en gave fra jobben, så har ikke kvittering. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Du bør i hvert fall koble den opp mot Itunes og forsøke å gjennopprette fabrikkinnstillinger. Hvis ikke det fungerer tar du kontakt med Apple (apple.no). Det kan være at garanti/reklamasjon fortsatt gjelder. Du trenger ikke å ha kvittering for å få hjelp (dersom tiden ikke har løpt fra spilleren). 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Min døde nesten en gang. Den var nyladet, men var bare svart. Tror jeg fant en gjenopplivningsmåte i bruksanvisningen, som jeg fant på Apple sine sider. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Prøv å resete den, de fungerte da min tilsynelatende døde. Den har vært fin siden. http://support.apple.com/kb/ht1320 0 Siter
cathlin Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Når den begynner å skrive med rød tekst er det fare på ferde. Kanskje den prøver å advare deg mot noe som kan skje i fremtiden. Jeg syns du burde lytte mer til hva podden din prøver å fortelle deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.