Gå til innhold

Endelig noen som forstår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig "funnet" noen som faktisk forstår meg -og som jeg har tiltro til, men det er jo ikke en behandler....

Er det derfor jeg stoler på vedkommende, nettopp fordi det ikke er en behandler -men en som ser meg som et menneske, og ikke som en diagnose????

Uansett, så er det litt fint å vite at det ihvertfall er en person der ute, som forstår...

Skrevet

Gud den allmektige?

Nei...!!!

Han jeg har nok ikke hørt fra!

Skrevet

Så bra, eksvimle! Det trenger ikke være en behandler, det viktigste er at du er trygg på vedkommende - lykke til :-)

Skrevet

Så flott.

;-)

Sannsynligvis har det mer med personlige egenskaper å kjemi og gjøre, enn behandler eller ikke.

Mvh

Skrevet

Gud den allmektige?

Er ikke så dumt det...å prate med den allmektige ;-)

Skrevet

Er det en du direkte kontakt med ?

På en måte! Han er min advokat... men jeg må si jeg har fått mye mer utbytte av samtalene med han -enn med noen andre. (Og jeg tør jo til og med å faktisk snakke med han!!!)

Men ... så er det jo hans jobb å være på min side da...!!!!

Skrevet

På en måte! Han er min advokat... men jeg må si jeg har fått mye mer utbytte av samtalene med han -enn med noen andre. (Og jeg tør jo til og med å faktisk snakke med han!!!)

Betyr det at du også benytter anledningen til å anmelde faren din?

Skrevet

Betyr det at du også benytter anledningen til å anmelde faren din?

Jeg har vært inne på det. Tanken slår meg jo med jevne mellomrom... Men har vel blitt enige om at det nok er altfor tidlig for meg å gå igang med den prossessen. Foreløpig. Veldig mye annet som må ordnes opp i i fht meg og min sønn først!

Skrevet

Ja flott, og lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...