Gå til innhold

Fredag den 13.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope. Blir nok Harry-tur først, og kanskje en fisketur etterpå. Dette er jo tross alt lykkedagen min, så fisketur hadde nok vært smart:-)

Gjest men det går nok bra
Skrevet

Ups da, visste ikke det var fredag 13. denne mnd!

Skal kjøre langtur denne dagen......

Gjest Lotus77
Skrevet

Nei, da kan jeg jo brenne inne ;)

Ja, de fleste ulykker skjer jo i hjemmet :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei - det er da en helt vanlig dag som resten av uka

Gjest Born on friday the 13th
Skrevet

Skulle egentlig reise hjem med fly på fredag... men siden jeg har dårlige fredag den 13 erfaringer så utsatte jeg det til den 14 ^^

Gjest saphira
Skrevet

''Ikke noe tar livet av en god myte på samme måte som harde fakta. Myten om fredag den 13. som den store ulykkesdagen blir nå imøtegått.

Forsikringsselskapene har statistikk på det meste, og statistikken viser at 15. juli er dagen i året det meldes inn flest ulykker.''

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5193112.ece

Så nei, jeg skal leve som jeg ville gjort en hvilken som helst annen dag i året. :0)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei. Jeg skal ikke så mye, jeg er hjemme hos mamma i morgen, så jeg har planer om langt bad i badekaret, sløve på verandaen eller sofaen, generelt gjøre lite, jeg er nemlig alene hjemme på dagen.

Når det blir kveld skal jeg skravle med andre familiemedlemmer som kommer :o)

Har aldri opplevd noe som helst ulykkelige greier jeg, på en fredag 13.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, er så redd at jeg ikke kan på jobb i dag.

Nå er ikke fredag den 13 før i morgen da :)

Skrevet

Jeg skal ut å fly :-O

Men tar det med ro :-)

Skrevet

Nei, det hadde blitt en trist bursdag, gitt.

Er det i morgen?

Hvordan gikk det med prosjekt "ut-uten-baby"? :-))

Skrevet

Er det i morgen?

Hvordan gikk det med prosjekt "ut-uten-baby"? :-))

Jepp :) Ble også født på fredag den 13, så frykter ikke sammenfallet overhodet ;)

Vel, litt flaut å innrømme det, men jeg avlyste barnevakt. Jeg er bare ikke klar denne gangen. En god natts søvn hadde vært helt fantastisk, så i stedet har jeg ønsket meg en skikkelig god oppblåsbar madrass i bursdagsgave som kan plasseres i stua ;)

Skrevet

Jepp :) Ble også født på fredag den 13, så frykter ikke sammenfallet overhodet ;)

Vel, litt flaut å innrømme det, men jeg avlyste barnevakt. Jeg er bare ikke klar denne gangen. En god natts søvn hadde vært helt fantastisk, så i stedet har jeg ønsket meg en skikkelig god oppblåsbar madrass i bursdagsgave som kan plasseres i stua ;)

Er man født det 13., vil det jo bli noen slike fredager i løpet av livet - forhåpentligvis. Selv er jeg ikke det minste overtroisk, så jeg tror nok det går bra.

Som jeg skrev tidligere i sommer: Det blir ikke noe hyggelig hvis du ikke klarer å slappe av og glede deg ennå. Det betyr ikke at du _aldri_ kommer til å slippe taket. Hun er liten ennå, det kommer flere muligheter.

Ha en fin bursdag!

Skrevet

Nei, det hadde blitt en trist bursdag, gitt.

Jeg har også bursdag i morgen :-)

Tallet 13 har i grunnen fulgt meg heile livet, bor i nr 13 til og med. Anser det som et lykketall, jeg ;-)

Skrevet

Er man født det 13., vil det jo bli noen slike fredager i løpet av livet - forhåpentligvis. Selv er jeg ikke det minste overtroisk, så jeg tror nok det går bra.

Som jeg skrev tidligere i sommer: Det blir ikke noe hyggelig hvis du ikke klarer å slappe av og glede deg ennå. Det betyr ikke at du _aldri_ kommer til å slippe taket. Hun er liten ennå, det kommer flere muligheter.

Ha en fin bursdag!

Takk for det :)

Skrevet

Jeg har også bursdag i morgen :-)

Tallet 13 har i grunnen fulgt meg heile livet, bor i nr 13 til og med. Anser det som et lykketall, jeg ;-)

Hehe. I min verden er ikke tall hverken lykkebringende eller det motsatte. De er bare tall ;)

Skrevet

Hehe. I min verden er ikke tall hverken lykkebringende eller det motsatte. De er bare tall ;)

Heilt enig, det var en spøk :)

Ønsker deg en super bursdag i morgen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...