Mrs D Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Da forsvinner garantert nøkkelen, eller kottdøra går i vranglås. Så det beste er nok å møte dagen som en hvilken som helst annen dag. 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jepp Ble også født på fredag den 13, så frykter ikke sammenfallet overhodet Vel, litt flaut å innrømme det, men jeg avlyste barnevakt. Jeg er bare ikke klar denne gangen. En god natts søvn hadde vært helt fantastisk, så i stedet har jeg ønsket meg en skikkelig god oppblåsbar madrass i bursdagsgave som kan plasseres i stua Gratulerer med dagen som var :-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har på fredag den 13. kjørt bil med en svart katt i bur, så jeg har virkelig utfordret skjebnen på denne dagen :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer med dagen som var :-) Takk 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Takk Ps... min mor er også født fredag den 13., men annet år selvsagt;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.