adelie Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Skal kjøpe presskanne, men har et spørsmål: Må man lage full kanne hver gang, slik som med espressokanne? Eller kan man lage til 2 personer, 6 personer osv. med samme kanne? (Ser på en som er til 8 kopper, ca 1 l eller mindre.) Kjekt å kunne varte opp uten å ha ørten forskjellige kanner.. ikkesant? 0 Siter
avidi Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Regner med at du kan variere mengden selv, det gjør i allefall jeg med min kanne. Ikke vits å lage full kanne dersom det er bare jeg som skal ha kaffe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg elsker min presskanne, og ja - jeg slipper naturligvis å lage full kanne hver gang. Det skulle tatt seg ut. 0 Siter
Skyer Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Ja, det kan du...Du bare avpasser kaffemengden i fht vann...:-) 0 Siter
adelie Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Ja, det kan du...Du bare avpasser kaffemengden i fht vann...:-) takk for svar, da prøver jeg det 0 Siter
adelie Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Jeg elsker min presskanne, og ja - jeg slipper naturligvis å lage full kanne hver gang. Det skulle tatt seg ut. Ja det skulle tatt seg ut! 0 Siter
adelie Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 Regner med at du kan variere mengden selv, det gjør i allefall jeg med min kanne. Ikke vits å lage full kanne dersom det er bare jeg som skal ha kaffe. Da setter jeg igang jeg også, og gleder meg til god kaffe 0 Siter
Orio Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har presskanne. Ikke noe problem å lage mindre enn full kanne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.