Gå til innhold

Livmorfremfall hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Er litt fortvilet nå
Skrevet

Jeg hadde livmorfremfall for et halvt år siden. Da hadde jeg også et annet fremfall i kropen og kirurgen "fikset" dette med å fikse på et ene og så fulgte det andre med.

Nå har jeg til skrekk og gru sett at jeg har fått fremfall igjen. Det kommer en rød kul ut av skjeden. jeg ringte gynekologkontoret men de har ikke kapasitet før 13 september.

Må jeg opereres mon tro, eller kan det være mulig å sett inn en ring for å holde livmoren oppe?

Og hvis jeg må opereres hvor fort kan jeg få gjort det? Det begynner å bli veldig ubehagelig. Vet dere om det at jeg tisser hele tiden kan ha sammenheng med dette?

brilleslangen
Skrevet

uff dette høres ikke godt ut...

Og det er veldig sannsynlig at livmorfremfallet har sammenheng med din hyppige vannlatingstrang. livmora ligger vel og trykker mot urinblæra. Utover det ville jeg bare tatt kontakt med fastlegen og fått han/henne til å mase på gynekologisk slik at du kommer inn fortest mulig, for dette må de jo så klart gjøre noe med. Slik kan du ikke gå. Ønsker deg masse lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...