Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Heisann...

No er det 6 veker siden eg tok 3 operasjon for trochanter tendinitt (snapping hip), men det er dessverre det samme som før, voldsom glepping, ser ut som det er hofteleddet som gleppe eller sublukserer. Smerter om natta og ved veldig lett aktivitet. Kan ikkje gå ein kort, rolig tur uten å bli gåen med smerter. Stivner veldig til i korsryggen også, så får eg ei slags låsning i lyskene, vondt før smellen kjem. Er det nokon som kan fortelle meg om det kjem av psoas tendinitten?

Smerter ned i på utsida/innsida av kneet...

Gir snart opp, trasig når ein liker å trene å vere i fysisk aktivitet.

To av operasjonene er såkalla Z-plastikk og den siste operasjonen laga ortopeden eit "vindu", men dessverre så blei det ikkje betre. Ortopeden skulle ringe rundt omkring og forhøyre seg om der er nokon som veit, om det er noko anna som kan gjerast. Kva trur du? trur du de er håp om nåken som kan hjelpe etter så mange operasjoner? Vist ikkje så må eg sikkert berre slite med dette her og det ser eg veldig svart på og bli veldig deprimert av situasjonen.

Meininga er at eg skal starte på sjukepleiestudiet, får det gjennom nav, men no er eg veldig usikker på om det er det rette etter samstalen med ortopeden i forrige veke. Han meinte at det var berre å begynne, der er så mange muligheiter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351492-trochanter-og-psoas-tendinitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg forstår mer enn godt at du synes dette er utfordrende. Jeg synes du må ha full tillit til rådene du får av ortopeden som kjenner ditt sykdomsbilde godt. Det gjelder både hva slags fysisk aktivitet du bør drive med og yrkesvalg.

Lykke til !

• 2 uker senere...
sportyjente 26

Jeg forstår mer enn godt at du synes dette er utfordrende. Jeg synes du må ha full tillit til rådene du får av ortopeden som kjenner ditt sykdomsbilde godt. Det gjelder både hva slags fysisk aktivitet du bør drive med og yrkesvalg.

Lykke til !

Har no snakka med ortopeden, men det er sannsynligvis ikkje meir dei kan gjere med hofta :-(

Ser veldig svart på å måtte gå slik som dette...

Får lyst å berre forlate livet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...