Gå til innhold

Svineinfluensavaksine kan ha gitt narkolepsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner nesten ikke hva jeg skal si... Les historie.

Når myndighetene går ut med anbefalinger, så følger alle med barn opp, uten å vite hva barnet tåler eller ikke....

Så var det ikke fare likevel, men noen har mistet sitt barn i alt oppstyret....Men det er glemt.

Det er vel heller DU som bør lese historie om hva om skjer når man IKKE vaksinerer!

Og antall barn som dør av sykdom er uhyggelig mye større enn de ytterst få som dør pga vaksine.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

48

• hidi, the scorpion

28

• ShitDiddelyDo

18

• Colette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klart det! Det var ikke ditt barn som døde.... Ikke ditt svangerskap som endte i dødfødsel!

Hva med dem?

De er i et bittelite mindretall sammenlignet med de som blir reddet hver dag av vaksiner.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var ikke falsk alarm. Det var en pandemi.

Men den ble mild - noe myndighetene hele tiden sa den sannsynligvis ville bli. Heldigvis fikk de rett.

Du kan knapt klandre myndighetene for at vi er en nasjon av brødhuer som nøyer seg med å lese overskriftene i avisa og konkludere. De som gjorde det må ha trodd det var dommedag som var over oss.

Vi som leste litt mer så at overskriftene var svært spekulativ journalistikk.

Det var aldri en pandemi.....

Antall dødsfall var mindre enn undre en vanlig influensa!

Så det du sier er "bullshit"!

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er vel heller DU som bør lese historie om hva om skjer når man IKKE vaksinerer!

Og antall barn som dør av sykdom er uhyggelig mye større enn de ytterst få som dør pga vaksine.

Ja, men de trenger en helt annen vaksine, enn den mot influensa!

Skrevet

Det var aldri en pandemi.....

Antall dødsfall var mindre enn undre en vanlig influensa!

Så det du sier er "bullshit"!

Du viser jo bare at du ikke har kunnskap, hidi. Du forstår jo ikke hva det betyr når WHO erklærer en pandemi.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det var ikke en epedimi, såvidt jeg kan se.

Folk ble jo vaksinert, så nei det ble ingen epidemi.

Skrevet

Ja, men de trenger en helt annen vaksine, enn den mot influensa!

Influensa dreper langt flere enn det vaksinen gjør.

Du har tatt feil i alt det du har påstått i denne tråden. Intet av det har vært sant.

hidi, the scorpion
Skrevet

De er i et bittelite mindretall sammenlignet med de som blir reddet hver dag av vaksiner.

Javel....

Vi har betalt for en vaksine, som vi egentlig ikke trengte, mens millioner av barn ikke får den vaksinen de trenger....:(

Jeg blir kvalm....

Skrevet

Det var en WHO "Pandemi", som er definert ved at en sykdom smitter på mer enn X kontinenter.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Du viser jo bare at du ikke har kunnskap, hidi. Du forstår jo ikke hva det betyr når WHO erklærer en pandemi.

Tror ikke de forstår det heller....

Skrevet

Javel....

Vi har betalt for en vaksine, som vi egentlig ikke trengte, mens millioner av barn ikke får den vaksinen de trenger....:(

Jeg blir kvalm....

Jeg foreslår du tar pengene de bruker på Bibler og bruker dem på vaksiner i stedet.

Skrevet

Tror ikke de forstår det heller....

Igjen kommer du med "tro".

De forstår det meget godt. Det er kun DU som ikke gjør det her.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hadde det ikke blitt det uansett!

Alt styret går ut over alle barn i verden som dør pga vår vaksine, fordi det ikke var penger igjen til dem.....

Gjest Liza i London
Skrevet

At folk gjorde feil, er selvsagt også sant. Det gjør alle, og ingen (verken personer eller organisasjoner) er perfekte. Men i det store og det hele tror jeg det som ble gjort var riktig, og uansett langt bedre enn å bruke pengene til våpen!

You've got mail! :-)

Med vennlig hilsen

det meste av det du skriver m[ jeg jo si meg enig i :)

Skrevet

Alt styret går ut over alle barn i verden som dør pga vår vaksine, fordi det ikke var penger igjen til dem.....

Igjen tuller du.

Det koster ufattelig mye mer å la folk bli syke (fravær fra jobb, medisiner, skader, sykehus, osv) enn å vaksinere folk.

Bruk Bibel-pengene på vaksine, du.

Skrevet

Aner nesten ikke hva jeg skal si... Les historie.

Når myndighetene går ut med anbefalinger, så følger alle med barn opp, uten å vite hva barnet tåler eller ikke....

Så var det ikke fare likevel, men noen har mistet sitt barn i alt oppstyret....Men det er glemt.

Da må jeg samtidig minne om alle de barna som har mistet livet pga vaksinemotstanden.. I Danmark var det stort hysteri omkring MMR-vaksinen for endel år siden og mange barns liv gikk tapt. Nå er denne vaksinen tilbake som normalt i Danmark. Klok av skade...

hidi, the scorpion
Skrevet

Igjen kommer du med "tro".

De forstår det meget godt. Det er kun DU som ikke gjør det her.

Barna som ikke får nødvendig vaksiner, de forstår at vestens vaksiner er viktigere...?

Hvem er da naiv?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Er du synsk?

hidi, the scorpion
Skrevet

Da må jeg samtidig minne om alle de barna som har mistet livet pga vaksinemotstanden.. I Danmark var det stort hysteri omkring MMR-vaksinen for endel år siden og mange barns liv gikk tapt. Nå er denne vaksinen tilbake som normalt i Danmark. Klok av skade...

Da vil jeg minne deg på alle barna som dør hver dag pga manglende vaksine....!

Var det ikke en bedre idè å bruke slike penger på dem? Eller er det så viktig at vi rike overlever fremfor dem....?

Skrevet

Klart det! Det var ikke ditt barn som døde.... Ikke ditt svangerskap som endte i dødfødsel!

Hva med dem?

Man har ingen som helst holdepunkter for å tro at noen mistet barn pga vaksinen. Det eneste beviset man har er at over 20 mistet livet pga selve influensaen.

Klart at en mor som mister sitt barn i svangerskapet vil stille spørsmål ved vaksinen, men så vidt meg bekjent var det ikke flere aborter eller dødfødsler enn normalt i denne perioden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...