Gjest Galehodet Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Litt av en gjeng det der! Enig. Antirasister er søppel. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Regner med at du provoserer nå, ellers er jeg i gang! Segunda, hvor er du?? Jeg er her, men har blitt avbrutt av lang tlf.samtale. så langt er tråden bare tull. 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Enig. Antirasister er søppel. Rett og slett kremen av norsk ungdom (samt noen gamliser) i fri dressur. 0 Siter
Angustia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg er her, men har blitt avbrutt av lang tlf.samtale. så langt er tråden bare tull. Enig, dette er bare tull! Men vi diskuteres igjen, Segunda, gleder meg ;-) 0 Siter
Gjest Califlower 12 Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 j skal forsøke å få igang noe:))) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Enig, dette er bare tull! Men vi diskuteres igjen, Segunda, gleder meg ;-) Ja, men hva er det vi diskuterer? 0 Siter
Angustia Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Ja, men hva er det vi diskuterer? Nei, si det? Vi har diskutert noen ganger før, men er stort sett enige, Litt kjedelig, men kanskje andre er uenige, hehe? Lenge leve forskjellene :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Nei, si det? Vi har diskutert noen ganger før, men er stort sett enige, Litt kjedelig, men kanskje andre er uenige, hehe? Lenge leve forskjellene :-) Joda, men jeg vil ha en heftig diskusjon;-) Hvem kan fortelle meg f.eks om jeg skal snakke med mannen i gata jeg møter i morgen. Eller om jeg skal holde meg hjemme i morgen og snylte på meg selv eller samfunnet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.