Gå til innhold

Hvor er de saftige trådene nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Galehodet
Skrevet

Litt av en gjeng det der!

Enig. Antirasister er søppel.

Gjest segunda
Skrevet

Regner med at du provoserer nå, ellers er jeg i gang! Segunda, hvor er du??

Jeg er her, men har blitt avbrutt av lang tlf.samtale. så langt er tråden bare tull.

Skrevet

Enig. Antirasister er søppel.

Rett og slett kremen av norsk ungdom (samt noen gamliser) i fri dressur.

Skrevet

Jeg er her, men har blitt avbrutt av lang tlf.samtale. så langt er tråden bare tull.

Enig, dette er bare tull! Men vi diskuteres igjen, Segunda, gleder meg ;-)

Gjest Califlower 12
Skrevet

j skal forsøke å få igang noe:)))

Gjest segunda
Skrevet

Enig, dette er bare tull! Men vi diskuteres igjen, Segunda, gleder meg ;-)

Ja, men hva er det vi diskuterer?

Skrevet

Ja, men hva er det vi diskuterer?

Nei, si det? Vi har diskutert noen ganger før, men er stort sett enige, Litt kjedelig, men kanskje andre er uenige, hehe?

Lenge leve forskjellene :-)

Gjest segunda
Skrevet

Nei, si det? Vi har diskutert noen ganger før, men er stort sett enige, Litt kjedelig, men kanskje andre er uenige, hehe?

Lenge leve forskjellene :-)

Joda, men jeg vil ha en heftig diskusjon;-) Hvem kan fortelle meg f.eks om jeg skal snakke med mannen i gata jeg møter i morgen. Eller om jeg skal holde meg hjemme i morgen og snylte på meg selv eller samfunnet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...