Gjest – håper på raske svar så vi kan planlegge morgendagen.. Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Sønnen min lærte å svømme i sommer da vi var i syden, men jeg merker at det blir for få badeturer hjemme i Oslo. Jeg har fri i morgen og lurte på om jeg skulle ta han med å bade i morgen. Hva er best av Tøyenbadet og Frognerbadet? Jeg har ikke tenkt å bade selv, er det ok å sitte ved kanten å se på mens han bader? (han er 9 år) Hvordan er det med garderobe de to stedene? Er det slik at han må inn alene og er det enkelt å orientere seg for en 9 åring? 0 Siter
Gjest osloboer Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg har ikke vært på noen av dem tross 12 år i byen. Vil derfor anbefale strendene - Hvervenbukta f.eks. Eller ta båt ut til øyene i Oslofjorden. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg tror utebassenget på Tøyenbadet fremdeles er stengt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.